In 2010, la Raliul Aradului au participat –în calitate de invitaţi ai organizatorilor – şi câteva echipaje din Ungaria, care au „îngroşat” semnificativ numărul concurenţilor aflaţi la startul cursei. A fost doar începutul, pentru că, ediţia din acest an a Raliului Aradului a devenit etapă şi în Campionatul Ungariei. În aceste condiţii, Raliul Aradului va fi cursa cu cei mai mulţi piloţi înscrişi la start din accest sezon.
„Nu a fost uşor să ajungem aici, dar a contat foarte mult faptul că echipajele invitate anul trecut s-au îndrăgostit de această cursă şi au făcut o bună propagandă acestui raliu. Am reuşit să introducem această etapă şi în Campionatul Ungariei. Astfel, în mod sigur, la start se vor afla cei mai buni piloţi din ţara vecină, întrucât orice punct acumulat la finalul sezonului contează” – a spus Mihai Leu, organizatorul Raliului Aradului.
Paşi mărunţi
Omologul său maghiar, Mark Adamovic, a completat cele spuse de Mihhai Leu: „De când am ajuns, peentru prima dată la o etapă de raliu în România, mi–am propus să extindem raliurile organizate şi în România. Probele speciale, în primul rând, ospitalitatea oamenilor din Arad şi dorinţa lor imensă de colaborare, mi-au făcut sarcina mult mai uşoară decât am crezut” -ţ a spus acesta.
Superspeciala, marea noutate
Marea noutate de la Raliul Aradului, ediţia 2011, este Superspeciala, în lungime de 2 kilometri. Astfel, startul se va da pe asfalt, dar o bună bucată din traseu va fi pe macadam. „În principiu, probele speciale de la Raliul Aradului nu se vor schimba. Sunt spectaculoase şi nu erau necesare schimbări mari – a încheiat Mihai Leu.
Date tehnice
Lungime TOTAL Raliu: 482,.10 km
Numărul probelor speciale: 11
Lungime probe speciale: 125, 20 km
Start: Raliu Vineri, 05.08.2011, ora 17.00-Bulevardul Revoluţiei; Superspecială (PS1): ora 17.28–pista de karting Las Vegas Sosire Raliu: Sâmbătă, 06.08.2011, orele 19,28 – Bulevardul Revoluţiei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!