S-a făcut mare tam-tam, agricultorii au protestat cu tractoarele prin oraşul Nădlac, autorităţile au venit cu promisiuni peste promisiuni, dar până acum nu s-a rezolvat nimic.
Agricultorii sunt nevoiţi, în continuare, să înconjoare zeci de kilometri pentru a ajunge la pământurile pe care le lucrează. Şi asta pentru că traseul autostrăzii Nădlac-Arad împarte hotarul în două. Iar pentru a trece dintr-o parte în alta trebuie să circuli mult şi bine. Totul, pentru că proiectanţii autostrăzii nu au luat în calcul realizarea unei căi de acces agricol, nişte drumuri care să nu îngrădească accesul nădlăcanilor spre propriile terenuri.
Tot aşa
Imediat după protestul fermierilor, autorităţile au anunţat că se implică pentru a rezolva problema. Primarul Nădlacului, Vasile Ciceac, declara că va demara o strângere de semnături printre nădlăcani, urmând ca listele să fie trimise către Ministerul Transporturilor, reprezentanţii acestei instituţii urmând să analizeze cerinţele agricultorilor.
„Am adunat semnăturile, le-am trimis către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, dar nu am primit niciun răspuns. Am luat, apoi, legătura cu Eusebiu Pistru, care la vremea respectivă era secretar de stat în minister, acesta spunându-ne că va face tot posibilul pentru a rezolva problema. Dar conducerea ministerului s-a schimbat şi de atunci nu mai ştim nimic. Stăm şi aşteptăm”, a anunţat Ciceac.
Şi probabil că asta se va întâmpla mult şi bine. Este destul de greu de crezut că va fi modificat proiectul tehnic al autostrăzii pentru niscaiva… agricultori care plătesc taxe şi impozite către stat.
Se lucrează şi nu prea
În ceea ce priveşte munca la autostrada Nădlac-Arad, aceasta se face şi nu prea. Pe primii kilometri ai şoselei nu se face nimic, iar cei de la Romstrade lucrează cu viteza melcului.
Autostrada Nadlac-Arad „moare” inca din fasa
Contradictia de pe autostrada Nadlac-Arad
Citiți principiile noastre de moderare aici!