Călătorii care şi-au cumpărat bilet şi urmau să plece către Peninsulă au fost îmbarcaţi în aeronavă, dar apoi au fost daţi jos din avion din cauza unor defecţiuni. „Cred că ştiau că e defect. Ne-au urcat în avion, iar aici mirosea puternic a ars. Ulterior, am fost daţi jos şi ni s-a spus că a fost descoperită o defecţiune. Stăm de azi dimineaţă în aeroport, dar nimeni nu ne spune nimic. Am fost informaţi că trebuie să ajungă o echipă tehnică a Wizz Air care să repare defecţiunea. Asta trebuia să se întâmple la ora 15:00. Este deja ora 17:00 şi nu a venit nimeni”, ne-a spus un arădean care aşteaptă pe aeroport să decoleze către Italia. Deşi pasagerii le-au cerut celor de la Wizz Air să anuleze zborul, reprezentanţii companiei aeriene au refuzat acest lucru. „Nu vor să anuleze cursa pentru că atunci ar fi obligaţi să reprogrameze zborul sau să ne pună la dispoziţie o altă aeronavă care să ne ducă în Italia”, a spus unul dintre pasageri. Mai mult, călătorii au fost ameninţaţi că, dacă vor părăsi zona de check-in, vor pierde biletul rezervat şi, implicit, dreptul de a călători. Asta deşi biletele au fost deja plătite. „Stăm ca proştii în aeroport de azi dimineaţă şi, la cum decurg lucrurile, la fel de bine am putea sta până mâine seară”, a izbucnit un pasager nemulţumit. Directorul Aeroportul Arad, Dan Bălăcel, a spus că „există, într-adevăr, o problemă la acest zbor. Este vorba despre o aeronavă care a venit din Polonia. Şi noi am fost informaţi că va ajunge un echipaj care se va ocupa de reparaţiile avionului, dar încă nu a venit nimeni”.
UPDATE. O altă persoană, de această dată o femeie, a avut nevoie de ajutor medical. Potrivit informaţiilor primite de la călătorii de pe Aeroportul Arad, medicii de pe ambulanţă nu au fost lăsaţi, însă, să intre în aerogară, dincolo de limita de check-in. Femeia care se simte rău a părăsit zona respectivă şi a plecat spre ambulanţa de afară.
Citiți principiile noastre de moderare aici!