ARAD. S-a întâmplat marţi seara, în jurul orei 19.30, la un supermarket de pe strada Banul Mărăcine. Arădeanca Laura Taha a cumpărat două caserole de carne de mici, în termen de valabilitate. Când a ajuns acasă a constatat că produsul este stricat, „mirosind a mortăciune”. Faptul a fost constatat și de alți clienți ai magazinului, unde femeia s-a întors pentru a face reclamaţie și a cere retragerea lotului de la vânzare.
Experienţă revoltătoare
„Carnea din ambele caserole mirosea puternic a mortăciune, deși era în termenul de valabilitate, conform etichetei. M-am întors imediat la magazin pentru a reclama, iar angajații au încercat să scape de mine oferindu-mi banii înapoi. Nu am acceptat pentru că mi-au cerut până și bonul de casă. Rămâneam fără dovezi, așa că am păstrat carnea stricată și bonul penrtu a merge la Protecția Consumatorului, refuzând returnarea banilor”, a povestit, pentru Mediafax, Laura Taha.
Arădeanca nu a dorit să părăsească magazinul până când angajații nu au retras întregul lot de carne. „În cele din urmă, a venit un șef de magazin și a dispus retragerea lotului de la vânzare. Eu am numărat în jur de 120 de caserole. Totuși, am stat acolo aproape 40 de minute până când au decis asta. Este revoltător că, deși cunoșteau riscul de a îmbolnăvi consumatorii, le-a trebuit atâta timp să retragă produsul. Eu i-am avertizat pe clienții care intenționau să cumpere și au constatat şi ei că era stricată carnea și mirosea a mortăciune”, a mai spus Laura Taha pentru Medifax. Arădeanca este hotărâtă să ducă caserolele cu carne de mici stricată la Protecția Consumatorului, pentru a înregistra o plângere.
No comment
Potrivit Mediafax, reprezentanții supermarketului nu au dorit să comenteze incidentul, însă angajați ai magazinului au declarat, neoficial, că toate caserolele cu carne de mici au fost retrase de la vânzare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!