Primăria a început procedura de achiziție publică pentru serviciile de audit financiar ale proiectului „Reabilitare pasaj rutier Grădiște”.
Serviciile de audit vor fi contractate pentru desfășurarea a doua sesiuni de audit pe parcursul duratei de implementare a proiectului, astfel: un audit intermediar va fi efectuat după ce beneficiarului i-au fost rambursate cheltuielile de către AMPOR (Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Regional), în proporție de 50%, iar raportul privind constatările factuale va însoți următoarea cerere de rambursare ce va fi depusă de către beneficiar și un audit final, iar raportul final privind constatările factuale va însoți Cererea de rambursare finală.
„Auditorul va verifica modul de organizare a evidențelor contabile legate de proiect, va verifica realitatea și legalitatea plăților efectuate, conformitatea documentelor cu cerințele finanțatorului, în vederea asigurării eligibilității tuturor cheltuielilor efectuate solicitate la rambursare”, se arată în caietul de sarcini al licitației. Primăria așteaptă ofertele până pe 9 octombrie, iar valoarea estimată a contractului este 70 de mii de lei.
Lucrările, în plină desfășurare
Municipiul Arad implementează proiectul „Reabilitare Pasaj Rutier Grădiște“, cu finanțare nerambursabilă prin Programul Operațional Regional 2007 – 2013, al cărui obiectiv general îl reprezintă îmbunătățirea condițiilor de desfășurare a traficului urban în zona centrală și de nord a municipiului, precum și creșterea accesibilității zonei centrale a municipiului Arad dinspre Oradea.
Valoarea totală a proiectului este 17,5 milioane lei. Lucrările de reabilitare a pasajului Grădiște sunt începute de o lună de zile și se estimează că vor dura opt luni.
Citiți principiile noastre de moderare aici!