În valoare de 248 milioane de euro, proiectul de reabilitare a căii ferate Frontieră-Curtici-Arad va fi realizat de un consorţiu format din cinci firme: Alstom (Franţa) – Swietelsky (Austria) – Astaldi (Italia) – Euroconstruct Trading 98 (controlată de Dan Beşciu şi Sorin Vulpescu) – Dafora (Gheorghe Călburean).
Al doilea contract ca valoare (208 milioane de euro) vizează reabilitarea tronsonului de cale ferată Sighişoara-Aţel şi a fost semnat cu firmele FCC Construccion (Spania) şi Alpine (Austria). Pentru aceste două contracte, Uniunea Europeană va asigura finanţarea lucrărilor în proporţie de 85%, restul banilor venind de la bugetul de stat.
Alte patru contracte au fost semnate şi ele de către CFR: modernizarea staţiilor Zalău, Botoşani, Bistriţa şi Râmnicu Vâlcea, aproape 70% din finanţare urmând să vină de la UE.
Citiți principiile noastre de moderare aici!