Intenţia este de asociere a imaginii publice a CJA Arad cu arbitri care ne reprezintă cu succes pe terenurile de sport din ţară şi străinătate. Atât site-ul oficial, www.cja-arad.ro, cât şi pagina oficială de Facebook s-a transformat, promovând individual valorile locale, în locul unei imagini „întâmplătoare”, fără o ţintă precisă. Noua imagine este una modernă, de actualitate, în trend cu ceea ce se promovează pe site-urile de internet similare (CCA, UEFA, etc.)
„Ne dorim ca prin această schimbare să reuşim să impulsionăm arbitri tineri în dorinţa lor de afirmare şi promovare, în acelaşi timp cu atragerea de noi talente, care, în timp, să poată proba încrederea noastră şi să ne reprezinte cu succes la nivel înalt. În aceeaşi notă, CJ Arbitri şi-a lansat şi noua siglă, una modernă, care să poată fi asociată uşor cu entitatea noastră. Noua siglă ne va reprezenta identitatea, sperăm cu succes, pentru perioada următoare. Sper ca aceste „lovituri de imagine” să „lovească” publicul-ţintă acolo unde e nevoie şi să reprezinte un plus valoare care să scoată în evidenţă eforturile noastre de a fi mai buni, mai aproape de ceea ce beneficiarii serviciilor noastre îşi doresc” – ne-a declarat Romulus Tănăsescu, responsabil Departament Marketing-Comunicare CJ Arbitri Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!