După cum scriam în articolul publicat miercuri, pe tema tergiversării finalizării celor două pasaje de pe centura Aradului (DN7), sunt șanse minime ca lucrările să demareze curând. Nici măcar în cazul pasajului de la CET, care ar fi trebuit să fie deschis în acest an, conform utimelor promisiuni guvernamentale.
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a răspuns, în cele din urmă, solicitării Jurnal Arădean/Aradon de a ne aduce la cunoștință motivele pentru care nu avem încă un constructor desemnat în cazul pasajului din vecinătatea CET. Așa cum ne-au obișnuit reprezentanții companiei, ne-au răspuns evaziv, dar cel puțin au recunoscut că există o problemă cu această investiție.
Astfel, conform informațiilor primite de la CNADNR, procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului “Finalizarea lucrărilor, rest de executat aferente obiectivului <<Pasaj denivelat pe Varianta de Ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B>>” a fost iniţiată prin publicarea în SEAP a anunţului de participare din 10 decembrie 2015. Şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc 9 mai 2016, iar în 12 iulie autoritatea contractantă a transmis operatorilor implicaţi în procedură comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire.
“Potrivit raportului procedurii aprobat de către directorul general, comisia de evaluare a anulat procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului, în conformitate cu prevederile art. 209 alin 1 lit a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile şi/sau neconforme”.
Oferte inacceptabile şi/sau neconforme? Ce însemnă asta, oficialii companiei nu au mai spus. Cert este că de acum înainte, compania trebuie să pregăteacă o nouă licitație, procedură care va mai dura câteva luni. Până va fi stabilit un constructor, vom intra în iarnă, astfel că lucrările nu vor mai putea începe în acest an.
Citiți principiile noastre de moderare aici!