„Președintele Automobile Dacia a precizat acum câteva zile că, din lipsa unui sistem de autostrăzi, compania pierde până la 30 de euro la fiecare mașină. Pornind de aici, timp de trei zile, în 16, 17 și 20 aprilie, în intervalul orar 10:00 și 20:00, am reușit să monitorizăm câte camioane care transportau automobile Dacia se îndreptau către frontieră, pe DN 7, prin județul Arad. Cu sprijinul organizațiilor de tineret din Vladimirescu și Nădlac, am reușit să facem un calcul estimativ al pierderilor suferite de către constructorul de automobile Dacia. În cele trei zile, numărul de autoturisme exportate se ridică la 1.510, însemnând pierderi de peste 201.000 de lei. Conform monitorizării noastre, ar însemna că pierderile anuale sunt de 20.158.500 de lei, adică 8.347 de salarii medii brute lunare”, a spus Bogdan Boca, președintele Organizației Județene TNL Arad. „Rezultatele pierderilor sunt semnificative atunci când vine vorba de constructorii de automobile Dacia și Ford, pierderi din care rezultă concedierea a sute de angajați în fiecare an pentru că nu există autostrăzi care să facă legătura între Sibiu, Pitești și Craiova și, implicit, legătura cu partea de vest a României și cu țările din Uniunea Europeană. Am văzut cum masterplanul pentru transporturi făcut pe genunchi de PSD a fost respins de Comisia Europeană, vedem acum că nu există nicio premisă ca autostrada dintre Sibiu și Pitești să fie gata înainte de anul 2020, iar de o autostradă care să lege mai departe Piteștiul de Craiova nici nu se mai aude nimic”, a explicat Pistru. „În ceea ce privește autostrada Sibiu-Pitești, vă reamintesc că în 2012, Guvernul de atunci a cerut reactualizarea studiului de fezabilitate, care dura un an de zile, urmând ca din 2013 să înceapă construcția autostrăzii, iar la începutul anului 2016 să fie gata. Noul Guvern condus de Victor Ponta a anulat acel studiu de fezabilitate, pe motiv că această autostradă ar costa prea mult și spunând că, dacă autostrada Sibiu-Pitești ar costa trei miliarde de euro, nu s-ar mai putea face alta. Au trecut trei ani de când Guvernul Ponta conduce România, iar în acești trei ani nu s-a construit nici autostrada Pitești-Sibiu, dar nici vreo altă autostradă”, a mai precizat deputatul arădean.
Pistru: „Avem nevoie de autostrada Sibiu-Piteşti”
ARAD. Autostrada Sibiu-Piteşti ar putea deveni un puternic motor al economiei naţionale. Aceasta este concluzia la care deputatul Eusebiu Pistru a ajuns, după ce tinerii PNL-işti au monitorizat autoturismele Dacia care pleacă spre export.
Trimite articolul
XCele mai citite știri
4
România
Vacanța de iarnă începe cu vești bune pentru șoferi: prețurile la pompă sunt mai mici. Din păcate, această reducere nu va dura mult.
1
România
Atenție! Imagini cu puternic impact emoțional! Două tinere au fost reținute de polițiștii din Timișoara, fiind acuzate de lovire sau alte violențe, tulburarea ordinii publice și furt. Acestea ar fi agresat o femeie de 35 de ani, în fața Hotelului Continental, pe fondul unui conflict mai vechi, și i-ar fi sustras telefonul mobil.
Mapamond
Ucraina a lovit pentru prima dată un petrolier al „flotei fantomă” ruse „în apele neutre” ale Mediteranei, a anunțat vineri o sursă din cadrul Serviciului de Securitate al Ucrainei (SBU), informează AFP.
3
UT Arad
Din Alomerovic spune că acesta este obiectivul echipei UTA.
UT Arad
Comisia Centrală de Arbitri a afișat, de câteva minute, brigada care va conduce partida de mâine seară, de la Arad, dintre UTA și Dinamo.
Local
ARAD. Cu binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Arhiepiscop Timotei, prin lucrarea Sectorului Social–Filantropic al Arhiepiscopiei Aradului, 130 de pachete cu produse neperisabile au ajuns la persoane și familii aflate în dificultate.
Advertorial
O geantă nu este doar un accesoriu, ci un element care definește stilul și personalitatea. Într-o lume în care mobilitatea și confortul contează, geanta crossbody a devenit un must-have pentru femeile active. Practică, versatilă și ușor de purtat, această geantă se potrivește atât ținutelor casual, cât și celor elegante.
Citiți principiile noastre de moderare aici!