Decizia dată de Curtea de Apel Piteşti aduce din nou în discuţie o relansare a Aeroportului Arad, după ce în acest an operatorul Wizz Air a introdus o primă cursă, spre Bergamo-Milano, din Arad. Chiar dacă încă nimic nu este sigur, speranţele arădenilor sunt mari, iar o relansare a aeroportului ar putea însemna şi o gură de oxigen pentru economia municipiului.
„Discuţii în prealabil despre mutarea curselor pe Aeroportul Internaţional Arad au mai existat. Desigur că normal ar fi fost ca de la început cursele low-cost să fie pe un aeroport separat faţă de cele ale unei companii de linie, întrucât sunt condiţii diferite de zbor şi tarife diferenţiate. Mai mult, în strategia noastră de dezvoltare a Aeroportului avem în vedere transformarea lui într-unul dedicat curselor low-cost”, ne-a declarat Dan Bălăcel, directorul Aeroportului Arad.
Wizz Air vs Carpatair
Soluţia dată de Curtea de Apel Piteşti este irevocabilă şi a fost dată în cadrul unui proces iniţiat de competitorul Wizz Air, Carpatair. Decizia Curţii de Apel Piteşti confirmă sentinţa Tribunalului Timiş, care a hotărât la 30 august 2011, în cadrul unui proces iniţiat de Carpatair împotriva aeroportului Timişoara, că reducerile oferite Wizz Air reprezintă un avantaj de natură economică atribuibil statului, în calitate de acţionar majoritar al aeroportului, că acordarea reducerii nu poate fi justificată din punct de vedere economic şi că măsura distorsionează concurenţa.
Sentinta amanata in procesul lui Falca
Citiți principiile noastre de moderare aici!