Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Arad gestionează atât situaţia arădenilor ce au rămas fără un loc de muncă, cât şi măsurile pentru încadrarea lor pe piaţa muncii. Cu toate că volumul de muncă depăşeşte, de cele mai multe ori, posibilităţile fizice ale celor câţiva angajaţi rămaşi la AJOFM, în ultimii ani deciziile Centrului privind personalul au fost mereu în sensul reducerii numărului de salariaţi. Astfel, s-a ajuns ca acum un angajat să fie responsabil pentru aproximativ 200 de şomeri.
Dacă în 2008, AJOFM Arad avea un număr de 57 de salariaţi, acum Agenţia mai numără doar 35 de persoane, ceea ce înseamnă o reducere a personalului cu peste 38,5%. „Trebuie să recunoaştem că ne confruntăm cu o situaţie extrem de deficilă în ceea ce priveşte numărul de angajaţi. De cele mai multe ori apelăm la înţelegerea colegilor pentru a putea acoperi toate sarcinile şi obligaţiile de serviciu, dar volum de muncă este extrem de mare”, a explicat directorul executiv al AJOFM Arad, Albert Ladislau.
Insuficienţa personalului din cadrul AJOFM a început din 2006 şi a continuat într-un ritm susţinut până în 2010, când Agenţia a fost nevoită să facă chiar şi disponibilizări. Deşi în aceast moment numărul de angajaţi se încadrează în media naţională, Albert Ladislau consideră că pentru a se putea munci cu maximă eficienţă ar fi necesare o serie de angajări.
Citiți principiile noastre de moderare aici!