Un spectacol de Tino Geirun
Despre „Hangiţa”, Carlo Goldoni scria în „Memoriile”: „fără a o citi n-ai crede că planurile, demersurile şi triumful Mirandolinei pot izbândi într-un răstimp de douăzeci şi patru de ore. Am fost poate linguşit în Italia, dar toţi m-au încredinţat că nu scrisesem până atunci nimic mai firesc şi mai bine condus şi că acţiunea piesei e completă şi susţinută în chip desăvârşit”.
Vineri, 14 octombrie
TEATRUL NAŢIONAL „MARIN SORESCU“ CRAIOVA
Ora 17,00, sala Studio – „Conu Leonida faţă cu reacţiunea“, de I. L. Caragiale, regia – Diana Dragoş
Câştigătoare a unui proiect-concurs iniţiat de Teatrul Naţional Marin Sorescu din Craiova, Diana Dragoş, absolventă anul trecut a unui masterat în regia de teatru, la Cluj, propune o viziune deloc previzibilă şi bine argumentată asupra piesei lui Caragiale. O scenografie (semnată de Adriana Dinulescu) extrem de inspirată, – unul din acele cazuri fericite şi tot mai rare, în care decorul funcţionează cu adevărat ca parte a ideii regizorale
TEATRUL NAŢIONAL „MARIN SORESCU“ CRAIOVA
Ora 19,00, sala mare – „Totu-i bine când se sfârşeşte cu bine“, de William Shakespeare, regia – Tim Carroll
Tim Caroll şi-a etalat din nou amprenta, recognoscibilă după Odisseya: implicarea hazardului. Actorii sunt provocaţi pentru câte două personaje. Vin în faţa noastră şi îmbracă un costum sau altul. Este ca-n viaţă, putem fi oricând unul sau altul, ce ni s-a dat e numai rodul întâmplării. Apoi e un imbold spre a înţelege că putem fi unul sau altul, e un îndemn spre empatie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!