Primăria Municipiului Arad anunţă organizarea dezbaterii publice, joi, 14.04.2011, de la orele 15.00, în sala 60 a Palatului Administrativ, având ca temă Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Serviciului Public „Zone de Agrement”, Caietului de Sarcini, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Zonelor de Agrement şi Metodologiei de calcul a tarifului de acces în zonele de agrement.
„Cetăţenii sunt invitaţi să îşi exprime părerea cu privire la acest proiect.
Toate recomandările formulate în cadrul dezbaterii vor fi înaintate Consiliului Local al Municipiului Arad. Proiectul de hotărâre poate fi studiat la Serviciul Relaţii cu Publicul – camera 5 şi pe site-ul Primăriei Arad la adresa www.primariaarad.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0257/281850, interior 303”, subliniază reprezentanţii Primăriei.
JA – S.B.
Strand doar la mijlocul verii!
Citiți principiile noastre de moderare aici!