Conducerea instituţiei a făcut, cu această ocazie, o trecere în revistă a principalelor activităţi de la înfiinţare, subliniind că Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara în acest an şi-a îndeplinit cu succes sarcinile şi obiectivele stabilite, în special programul de încasări.
„Obiectivul principal al direcţiei regionale a fost şi este realizarea programului de încasări stabilit de Ministerul Finanţelor Publice şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală cu scopul de a se asigura veniturile necesare Bugetului General Consolidat al statului. În această perioadă, în sarcina Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara a fost stabilit un program de încasări în sumă de 7.558.288.151 lei, care s-a realizat în proporţie de 101,17%, respectiv 7.646.495.509 lei”, informează reprezentanţii Fiscului regional din care fac parte administraţiile finanţelor publice din judeţele Timiş, Arad, Hunedoara şi Caraş-Severin.
Obiectiv secundar
„Obiectivul secundar al direcţiei regionale, în acest interval de timp, a fost îmbunătăţirea permanentă, atât a relaţiilor dintre angajaţi şi contribuabili, cât şi a relaţiilor intercolegiale, aspecte considerate de întregul colectiv managerial ca fiind foarte importante în buna funcţionare a instituţiei noastre. Acest obiectiv s-a concretizat prin amenajarea sediilor administraţiilor finanţelor publice din regiune pentru furnizarea în condiţii optime a serviciilor către cetăţeni, construirea noului site al direcţiei regionale – www.dgrfptm.ro -, asigurarea, în incinta sediului direcţiei regionale a conexiunii gratuite la internet pentru contribuabili, dar şi prin instruirea personalului privind comunicarea cu contribuabilii”, se precizează în comunicat.
Citiți principiile noastre de moderare aici!