1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Arad, prin Consiliul Județean Arad, cod de identificare fiscală 3519941, str. Corneliu Coposu, nr. 22, Arad, județul Arad, telefon 0357/731100, fax 0357/731280, e-mail consiliul@cjarad.ro.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: imobil în suprafață de 861 mp compus din construcție în suprafață utilă de 78 mp și platformă de beton în suprafață de 331 mp, spațiul are destinație de activități prestări – servicii, situat în localitatea Curtici, limitrof DJ 792 C km 69+200, județul Arad, înscris în CF nr. 300897 Curtici, aflat în domeniul privat al județului Arad.
Licitația de închiriere se organizează conform O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ și Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 101/15.03.2022.
3. Informații privind documentația de atribuire: se găsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația de atribuire se obţine direct, nerestricţionat şi deplin, de către persoanele interesate, prin mijloace electronice – pagina de internet a Consiliului Județean Arad – http://www.cjarad.ro – secțiunea: Informații utile, sub-secțiunea: Anunțuri.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Consiliul Județean Arad, str. Corneliu Coposu, nr. 22, Arad, județul Arad, Direcția Tehnică – Investiții, Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat, telefon 0357/731192 sau 0357/731193.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: gratuit.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.05.2022, ora 14.00
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 26.05.2022, ora 10.00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Consiliul Județean Arad, str. Corneliu Coposu, nr. 22, Arad, județul Arad – Registratura.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 27.05.2022, ora 10.00, la sediul Consiliului Județean Arad, str. Corneliu Coposu, nr. 22, Arad, județul Arad etaj 2, camera 203.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instituției competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Arad, municipiul Arad, Bd. Vasile Milea, nr. 2, județul Arad, telefon 0257/250114, fax 0257/251700, e-mail tr-arad@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 29.04.2022.
Preşedinte,
Iustin – Marinel Cionca – Arghir
Citiți principiile noastre de moderare aici!