Din dorința de a crea o experiență de shopping, relaxare și divertisment completă pentru clienti, procesul de modernizare din Atrium Mall nu se rezumă doar la un nou design interior, ci și la extinderea portofoliului de chiriași.
„Obiectivul nostru este să oferim clienților un loc în care să găsească o selecție diversificată de branduri și servicii și să facem ca Atrium Mall să devină alegerea arădenilor atunci când vine vorba de petrecerea timpului liber, a declarat Daniel Vancia, Director Atrium Mall.
O atracție cheie a mall-ului este terasa în aer liber de la etajul 2, întinsă pe o suprafață de peste 500m², care se va regăsi în zona de foodcourt. Branduri noi, precum 3F și Burger 1, vor completa nevoile clienților, în timp ce restaurante deja existente, Mesopotamia, Fast Food Chinezesc și KFC, se vor alinia noului design interior.
Varietatea de branduri pe zona de food va fi completată de brandul Mercato Segafredo Zanetti care va deschide în Atrium Mall un restaurant cu specific italian. Restaurantul va avea un design modern și un meniu ce va putea fi savurat în orice moment al zilei.
Atrium Mall își va completa mixul de branduri și pe partea de fashion, iar cel mai recent brand adăugat este Bigotti. De asemenea, procesul de modernizare aduce modificări și un concept nou pentru magazinele Cărturești, Teilor și Noriel.
“Ceea ce face un mall atractiv pentru oamenii unui oraș este capacitatea lui de a îmbina într-un mod relevant branduri. Zona de entertainment și cea de food trebuie să fie suficient de ofertante pentru o varietate de gusturi și pasiuni, brandurile de fashion trebuie să fie diverse, atât ca stil, cât și ca accesibilitate.”, a adăugat Daniel Vancia, Director Atrium Mall.
Citiți principiile noastre de moderare aici!