Primăria Orașului Ineu anunță semnarea contractului de finanțare nr. 135629/29.11.2022 / 72/19.12.2022 pentru proiectul „Innoirea parcului de vehicule destinate transportului public, in or.Ineu, jud.Arad” cod C10-I1.1-259.
Perioada de implementare a proiectului este de 24 de luni în perioada 19.12.2022 și 19.12.2024 această perioadă cuprinzând și activități realizate înainte de semnarea contractului de finanțare.
Obiectivul general al proiectului vizeaza înnoirea parcului de vehicole destinate transportului public în orașul Ineu, județul Arad.
Obiectivul specific al proiectului constă în achiziționarea a 2 autobuze nepoluante cu lungime de 10 m, un microbuz nepoluant, precum și instalarea unei stații de încărcare .
ProiectulestegestionatdeMinisterulDezvoltării,LucrărilorPubliceșiAdministrațieișifinanțatdinfondurieuropeneprinPlanulNaționaldeRedresareșiReziliențăalRomâniei,PilonulI.-Tranzițiaverde,COMPONENTA C10 – FONDUL LOCAL;Investiția I.1.1 – Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achiziția de vehicule nepoluante).
Valoarea totală a proiectului este de 7.012.041,56 lei cu tva din care 5.892.471,90 lei valoare eligibilă nerambursabilă și 1.119.569,66 valoare tva ce va fi decontată din bugetul de stat. Cheltuielile neeligibile necesare implementării proiectului vor fi asigurate de UAT Ineu.
Persoană de contact: Benea Radu Calin – sef serviciu achizitii publice Primar Abrudan Calin-Ilie
e-mail: primaria@primariaineu.ro
telefon 0257511550, 0747188756
Citiți principiile noastre de moderare aici!