BRAVIA TOTAL SRL, cod de identificare fiscală 18279944, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J02/34/2006, cu sediul în județul ARAD, municipiul Arad, strada NOUA nr.62, cod poștal 310490, România, in calitate de beneficiar al proiectului intitulat “Refacerea capacitatii de rezilienta a SC BRAVIA TOTAL SRL” cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare nr. 1019/POC/411/AS/10.02.2023 încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Competitivitate (AM POC), organizeaza prezenta procedura competitiva de achizitie dotari: Kit panouri fotovoltaice
Informații generale
Denumirea firmei beneficiare: S.C. BRAVIA TOTAL SRL
S.R.L. Cod unic de înregistrare: 18279944
Adresă sediu social: Strada NOUA nr.62, municipiul Arad, judet Arad
Număr de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerțului: J02/34/2006
Persoană de contact: Istoc Radu Catalin
Telefon: 0727272842
e-mail: radu.istoc@bravia.ro
Obiectul contractului: “Achiziție dotări: kit panouri fotovoltaice (min.50kW) – 1buc“
Ofertarea se face prin depunerea unei oferte din partea unui singur operator economic sau a unei oferte comune realizata prin asociere sau subcontractare intre mai multi agenti economici, care trebuie sa indeplineasca fiecare cerintele minime specificate.
Valoarea estimată a achizitiei (valoare fara TVA): 464.355,11 lei.
Suplimentarea valorii estimative se poate realiza din bugetul propriu al beneficiarului privat.
Prețul si valoarea contractului/contractelor NU se ajusteaza ulterior semnarii contractului de catre parti.
Oferte alternative acceptate: NU.
Moneda din oferta financiara este RON sau EURO, conversia in vederea compararii preturilor urmand a se face la cursul 4,9441 lei/euro . Prețurile vor fi prezentate cu 2 zecimale.
Tipul si durata contractului: Furnizare/4 zile
Recepția: la punctul de lucru al BRAVIA TOTAL SRL la adresa: Judet Arad,
Municipiul Arad, strada NOUA nr.62
Procedura se finalizează prin: recepționarea produselor si a lucrarilor de instalare cu documentele necesare, in termenul ofertat. Receptia lucrarilor se efectueaza la momentul inregistrarii dosarului de prosumator..
Procedura aplicată: Procedură competitivă prevăzută în Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284 din 8 august 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.
Prezenta Procedură competitivă se lansează în condiții de egalitate și cu respectarea principiilor prevăzute în Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016, respectiv:
a) principul transparenței
b) principiul economicității
c) principiul eficienței
d) principiul eficacității
În vederea respectării principiilor economicității, eficienței si eficacității, S.C. BRAVIA TOTAL S.R.L. va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului activitatilor inscrise in Planul de Afaceri. Avantajele tehnice și financiare care motivează alegerea se raportează exclusiv la informațiile prezentate in oferta/răspunsurile la clarificările solicitate.
Cai de atac: Orice operator economic nemulțumit de modul in care s-a desfășurat procedura competitiva se poate adresa instanțelor de judecata competente pentru soluționarea cauzei.
Termene:
Data publicare anunț: este considerata data publicarii prezentelor specificatii pe site-ul publicate pe platforma Ministerului Fondurilor Europene la https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080
Solicitări suplimentare/clarificări pot fi puse la dispoziția persoanelor interesate printro solicitare transmisă la adresa de e-mail: radu.istoc@bravia.ro
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertei. Solicitările de clarificări vor fi transmise prin email la datele de contact menționate mai sus, fiind adresate persoanei de contact.
Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: în maxim 2 zile de la data primirii solicitării.
In functie de complexitatea solicitarii de clarificari, termenul de raspuns se poate prelungi, cu respectarea prevederilor OMFE 1284/2016. Întrebările și răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate pe platforma Ministerului Fondurilor Europene la https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/, fără a se preciza numele operatorului care a cerut clarificarea
Termen limita depunere oferte: conform anuntului publicat pe platforma Ministerului Fondurilor Europene la https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/ (ofertele transmise după data si ora indicate nu vor fi evaluate)
Ofertele se vor depune in format tiparit- un singur exemplar, la adresa: Romania, Judet Arad, Municipiul Arad, strada NOUA nr.62, in plic inchis.
Valabilitatea ofertei trebuie sa fie de minim 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Documentatia va fi insotita de adresa de inaintare.
Garanție de participare: Nu se solicita
Informații privind locul și modul de obținere a documentației de atribuire:
Documentația de atribuire este disponibilă pe pe platforma Ministerului Fondurilor Europene la https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/ , unde se publica si raspunsul la eventualele solicitari de clarificari, informatii privind modificarile de termene precum si informatii privind atribuirea contractului/contractelor.
Sursa de Finantare: Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei Prioritatea de investiții – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare Granturi de investiții sub formă de ajutor de stat (POC 4.1.1 “Investiţii în activităţi productive – ajutor de stat”)
Citiți principiile noastre de moderare aici!