Targetarea, in cadrul textelor de prezentare, a expresiilor de cautare si a cuvintelor cheie specifice domeniului de activitate in cauza; adoptarea unor mesaje si abordarea unor subiecte relevante pentru utilizator; atentia acordata volumului de continut scris raportat la interesul utilizatorilor si la competitie – toate aceste aspecte meticuloase sunt reprezentative pentru optimizarea continutului de natura SEO.
Nu intamplator se spune ca in procesul de Search Engine Optimization, content is king – adica ocupa locul primordial. Cu toate acestea, exista si alte detalii cruciale care nu trebuie omise, precum cele de ordin tehnic. Asadar, daca la o prima vedere orice persoana pasionata de copywriting ar putea face SEO, in realitate este nevoie de o echipa interdisciplinara pentru ca rezultatele scontate sa nu intarzie sa apara.
Iar cand vorbim de o astfel de echipa, ne referim indubitabil la o agentie SEO care sa aiba o viziune de ansamblu asupra procesului de implementare a strategiei de promovare si asupra site-ului detinut de afacerea ta; o echipa care poate observa si care poate pune la punct detalii importante in legatura cu buna functionare a site-ului tau. O asemenea agentie SEO, cu o experienta notabila in domeniu si cu rezultate dovedite pentru diversii sai clienti, este iAgency.ro.
„SEO tehnic, parte a procesului de optimizare on-page, implica imbunatatirea aspectelor tehnice ale unui site cu scopul de a obtine pozitii cat mai bune in motoarele de cautare. Asigurandu-te ca site-ul are o viteza de incarcare cat mai mare si este usor de indexat si interpretat de catre crawlerii Google, vei construi o fundatie tehnica solida pentru acesta.” – iAgency.ro, agentie SEO de top din Romania
Conform acestei echipe de specialisti, o parte dintre cele mai importante criterii pe care trebuie sa le indeplineasca un site bine optimizat din punct de vedere tehnic, nu doar al continutului, consta in:
-
Viteza mare de incarcare – spre exemplu, statistic vorbind, peste 50% dintre utilizatorii de dispozitive mobile parasesc un site daca acesta nu se incarca in maximum 3 secunde;
-
Indexare usoara – o arhitectura de link-uri interne bine construita va ajuta robotii Google sa determine cat mai exact care sunt cele mai relevante pagini din site;
-
Securizare SSL – adresa unui website care are implementat un astfel de certificat incepe cu “https://” in loc de “http://”, ceea ce indica utilizatorilor siguranta datelor lor personale;
-
Cat mai putine link-uri defecte (erori de tip 404);
-
Absenta continutului duplicat – rezolvarea URL-urilor diferite care pot duce catre acelasi continut;
-
Existenta unui sitemap XML – presupune o lista a tuturor paginilor existente in site, care serveste drept „harta” pentru Google.
Multe alte probleme tehnice pot fi descoperite si solutionate de o agentie SEO ce detine o reala expertiza in domeniu, spre deosebire de un freelancer.
Citiți principiile noastre de moderare aici!