Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, susține că în perioada 2016-2024, lucrări publice în valoare de peste 6 miliarde de euro au fost realizate în județul Arad, majoritatea din fonduri europene. Alături de banii de la Bruxelles, lucrările din județul Arad au fost finanțate și din programe guvernamentale, bugetul Consiliului Județean și bugetele primăriilor (precizăm că administrațiile PNL reprezintă 76% din totalul celor din județ și sunt și cele mai performante, iar lucrul acesta este foarte vizibil, chiar la o simplă plimbare prin aceste localități, unde au fost amenajate parcuri noi, străzile și trotuarele sunt asfaltate, școlile și grădinițele modernizate).
„Știu că încă este mult de lucru, de asta și candidez pentru funcția de președinte al Consiliului Județean Arad, alături de primarii și viceprimarii PNL, consilierii județeni și consilierii locali, liberalii din tot județul Arad și alături de toți cei care, deși nu sunt afiliați politic, își doresc ca dezvoltarea Aradului să continue. Astăzi, la Consiliul Județean, al cărui președinte sunt, avem în lucru cele mai mari proiecte din istoria Aradului, pentru care am câștigat finanțare europeană”, a declarat Iustin Cionca.
Proiectele mari ale Consiliului Județean Arad sunt:
-drumul expres Arad-Oradea, care va scoate traficul greu din cartierul Gai și scade timpul de deplasare către locurile de muncă
-centura de est a Aradului, cu pod peste Mureș la Fântânele și pasaj peste calea ferată la Șagu
-construirea Complexului Matern-Pediatrie
-modernizarea întregului bloc operator de la Spitalul Județean
-renovarea clădirii principale a Spitalului Municipal, monument istoric
-rețeaua de 74 km de drumuri din nordul județului (Mișca-Apateu-Berechiu, Seleuș-Șicula, Cermei-Berechiu-limită județ Bihor, Șepreuș-Cermei-Beliu)
La aceste proiecte se adaugă și proiecte importante guvernamentale, dintre care se detașează trei, extrem de importante:
-modernizarea căii ferate Arad-Deva și Arad-Timișoara, cu construirea a cinci poduri noi feroviare peste Mureș și a celui mai mare tunel de cale ferată realizat în România, după Revoluție (la Bătuța)
-modernizarea rețelei de electricitate din județ, care se conectează la rețeaua europeană de transport a energiei electrice
-Programul Național Anghel Saligny, prin care aprox. 1 miliard de euro intră în județul Arad pentru lucrări de extinderea a rețelei de apă și canalizare, pentru extinderea rețelei de gaz și construirea de drumuri și obiective de interes local, la nivelul comunelor și orașelor din județ.
Trimite articolul
XAtragerea de fonduri este datoria si oblogatia politicienilor exaxt la fel cum datoria unui bucatar este de a face mancare.
Pai pentru aia te platim bai nene sa ne reprezinti interesele si nu ai de ce sa te lauzi ca nu ai facut nimic deosebit decat meseria…..
-
Mai , deștept mai ești !,,
-
Tu la cum scrii sigur esti de la “partid”
-
dle Cionca,la d-ta,doar prostia este istorica,incomensurabila si greu de egalat.Te agiti ,ca un disperat.Fata de Oradea ,sunteti niste limbrici jalnici.
Pina si fotografia din antet ce vrea sa exemplifice magnificele realizari e imburdata. Face cineva haz de necaz?
Oradea a profitat Aradul a ratat. GHINION
La ce “investitii” s-au facut in Arad……..cel mai bine ar fi sa sapati o groapa si sa va ascundeti in ea. Mai aveti si tupeu sa va laudati cu ceva , cand orasul asta cu atata potential arata ca dupa razaboi , mai mare rusinea.