Atunci când există o problemă de sănătate, echipa MedLife Genesys este alături de voi. Fie că e vorba de un tratament injectabil, perfuzii sau îngrijirea diverselor răni, venim noi la domiciliul pacientului pentru a-i oferi ajutor specializat, în condiții de siguranță. Asistența se acordă în orice zi a săptămânii, în intervalul orar 7-22 (în baza unei programări prealabile).
Echipa mobilă MedLife Genesys este formată din personal medical calificat, care colaborează strâns cu echipa de medici specialiști din clinică și spital, medici care pot fi contactați pentru a realiza o consultație online, fără a fi necesară deplasarea pacientului. Evoluția pacientului va fi monitorizată zilnic în cadrul tratamentelor de durată și se vor realiza recomandări medicale în funcție de graficul de evoluție.
Echipa mobilă va asigura și recoltarea de sânge pentru analize medicale sau realizarea de teste PCR pentru determinarea prezenței virusului SARS-CoV-2.
Administrarea tratamentelor și recoltarea pentru analize medicale se va face doar în baza unei recomandări din partea medicului (a oricărui medic, nu doar cei din echipa MedLife). În cazul în care nu există o recomandare medicală, pacientul va putea fi evaluat de unul dintre medicii noștri de medicină generală.
Serviciile medicale la domiciliu nu sunt incluse în cardul abonaților MedLife și nu sunt decontate prin CAS.
Programările se realizează telefonic, încă de pe acum, la numărul 0257 960. Puteți suna de luni până vineri, între orele 8-21, dar și sâmbăta și duminica, între 8-14.
Citiți principiile noastre de moderare aici!