Astfel, au fost semnate peste 90% din contractele cu utilizatorii casnici individuali (case), aproximativ 95% din contractele cu utilizatorii agenți economici/instituții publice, precum și aproximativ 50% din contractele cu asociațiile de proprietari.
Utilizatorii casnici individuali (case) și agenții economici/instituții publice, care nu au încheiat contractul în cadrul operațiunii de semnare din ușă în ușă, pot semna noul contract la punctul de lucru al operatorului din Piața Plevnei nr. 3, ap. 1, Arad, între orele 08:00-20:00, de luni până vineri.
Pentru programarea în vederea semnării contractului de salubrizare, vă rugăm să contactați operatorul RETIM la telefon 0374 885 692, respectiv prin email la adresa arad@retim.ro.
În cazul asociațiilor de locatari, echipele RETIM sunt încă în teren în această perioadă. În cazul în care reprezentanții asociației nu sunt găsiți la adresă, este lăsată o notificare cu informațiile necesare în vederea programării semnării contractului, inclusiv numărul de telefon al agentului de contractare.
Reiterăm pe această cale importanța semnării contractului de salubrizare, aceasta fiind varianta cea mai rapidă și mai puțin costisitoare pentru utilizatori de a beneficia de serviciile de colectare, evitându-se astfel plata taxei de salubrizare (ce poate fi mai mare decât tariful plătit în baza contractului conform Legii 101/2006, art. 51 alin 1 respectiv Ordinul ANRSC nr 640/2022, art. 9 alineatul 1.) către autoritățile publice locale și/sau amenzile pentru lipsa acestui contract.
Mulțumim tuturor utilizatorilor care au semnat deja contractul de salubrizare, informându-vă totodată că avem disponibilitatea și resursele pentru a finaliza acțiunea de semnare a contractului în timp util.
Citiți principiile noastre de moderare aici!