Prin utilizarea SmartBill, antreprenorii români au acces la o serie de beneficii special adaptate pentru gestionarea eficientă a acestui nou cadru fiscal, mai ales că facturile care nu vor fi înregistrate în Spațiul Privat Virtual (SPV) pot fi considerate contravenționale și riscă să fie sancționate cu amendă. Mai mult, de la 1 iulie 2024 intră în vigoare și obligativitatea de a primi facturile de la furnizorii români prin același sistem.
Antreprenorii români au emis deja 3 milioane de facturi prin e-Factura utilizând SmartBill
RO e-Factura este sistemul național de centralizare a informațiilor despre facturile emise de toți operatorii economici, care facilitează monitorizarea și analiza acestora. Noul sistem aduce o transformare complexă în ceea ce privește gestionarea documentelor fiscale în România, cu o nouă perspectivă asupra fluxului de documente. De aceea, companiile ar putea avea nevoie de suport specializat în implementarea e-Factura. Noul sistem va crea un mediu cu mai mare claritate și eficiență pentru afacerile din România.
SmartBill a transmis deja cu succes 3 milioane de facturi către ANAF prin sistemul național de facturare e-Factura, astfel că 99,9% din facturile trimise către ANAF sunt validate pe loc, fără erori. Trimiterea unei e-Facturi este o facilitate oferită gratuit de SmartBill pentru toate companiile înrolate în ecosistem. Utilizatorii beneficiază în platformă și de asistență pentru procese precum validarea și conformitatea documentelor emise.
Cu o echipă dedicată de peste 30 de specialiști, SmartBill se asigură că fiecare factură trimisă respectă standardele impuse de autorități. Mai mult, oferă suport profesional și constant, ghidând utilizatorii pentru înțelegerea și implementarea eficientă a noul sistem. Procesul de autorizare în SmartBill pentru trimiterea automată a e-Facturilor presupune comunicarea cu ANAF pentru a permite încărcarea acestora în SPV. Odată autorizat, SmartBill poate transmite e-Facturile către SPV simplu și rapid. În plus, SmartBill este cea mai sigură platforma financiar-contabilă din România, iar siguranța este esențială pentru un sistem digitalizat. Mai multe detalii pot fi consultate aici sau pe blogul companiei, aici.
e-Factura, instrument pentru digitalizarea sistemului național de facturare
Sistemul e-Factura oferă un cadru legal de reglementare a digitalizării mediului de business la nivel național, accelerând în același timp ritmul de expansiune și aducând o schimbare majoră pentru afacerile din România. Mai mult, contribuie la o nouă dinamică în legătura dintre mediul privat și cel de stat și impune proceduri suplimentare pentru operatorii economici și furnizori.
Prin sprijinul pe care îl oferă antreprenorilor și integrarea automată cu sistemul e-Factura, SmartBill continuă să contribuie la digitalizarea mediului de business prin simplificarea relațiilor dintre antreprenori, eliminarea birocrației și a muncii manuale.
Despre SmartBill
- Dezvoltat în 2007 de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, SmartBill este în prezent cel mai utilizat și cel mai apreciat program de gestiune și facturare de pe piața din România, cu peste 85.000 de clienți în cloud.
- SmartBill se adreseaza unei plaje mari de afaceri, de la PFA-uri, companii mici si mijlocii, și până la multinaționale, din toate domeniile de business. Prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 5.000.000 de facturi și se factureaza peste 23 miliarde de euro anual.
· În 2016, SmartBill a beneficiat de o investiție de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și Gecad Ventures, care au preluat printr-o operațiune de majorare de capital peste 30% din părțile sociale.
· În 2020, grupul norvegian Visma a preluat jumătate din companie, dar fondatorii păstrează controlul
· În 2022, SmartBill s-a integrat cu sistemul national de facturare electronică e-Factura, oferind astfel clienților săi posibilitatea de a transmite e-Facturile direct în SPV printr-un simplu click.
cod 2714
Citiți principiile noastre de moderare aici!