Plătim cel mai mare preţ pentru gigacalorie,
din ţară. Dublu faţă de
bucureşteni şi constănţeni.
Impozitele sunt mari, mai mari ca în majoritatea
oraşelor, iar administraţia Falcă
acordă contribuabililor care le achită mai
repede, doar o reducere de 5%, când reducerea ar
putea fi, după lege, de 10%. Biletele şi
abonamentele la mijloacele de transport în comun
sunt şi ele prea mari, se scumpesc des – cum cresc
şi subvenţiile către CTP, tot din banii
contribuabililor, se înţelege.
Dacă CLM, consilierii care ar trebui să ne
reprezinte în mod responsabil, au văzut
că CET şi CTP merg din rău în mai
rău, de ce nu au analizat calitatea managementului
de acolo? De ce nu s-a organizat un concurs, pe
bază de proiect de rentabilizare, pentru ocuparea
posturilor de conducere? Sigur, este mai uşor
pentru dumnealor, şi pentru cei din AGA ori din
consiliile de administraţie, să ia salarii
grase, iar pe cetăţeni să-i
jumulească fără milă.
Începem să realizăm că
însăşi managementul din Primărie
este nesatisfăcător. Că, după ce
arădenii contribuie din greu, banii sunt
gestionaţi în mod discutabil. Exemplu: s-a
risipit enorm pentru construirea patinoarului, ca
să stea închis aproape toată iarna. Pe
de altă parte, reabilitarea transportului urban nu
este chiar ceea ce ni se „vindea”- o mare
realizare! Nici în privinţa
calităţii lucrărilor, nici a termenelor
de finalizare, nici a lungimii traseului reabilitat.
Despre etapa a doua, Piaţa Romană-Calea
Timişoarei (până la intersecţia
acesteia cu strada Ştefan cel Mare) nu se mai
aduce vorba, gazonul dintre liniile de tramvai a
rămas doar în declaraţiile primarului,
iar 1 Decembrie 2008, data la care Gheorghe Falcă
(reales cu 66,6% din voturi şi pentru câte a
promis) dădea ca finalizate lucrarile
până la Piaţa Romană, a rămas
demult în urmă.
Ne costă cam mult încrederea pe care am
acordat-o celor care administrează Aradul, nu?
Tristan Mihuţa
Citiți principiile noastre de moderare aici!