Oraganizatorii evenimentului pregătesc o serie de surprize pentru amatorii de adrenalină şi viteză pe două sau patru roţi. Pe lângă clasicele curse de accelerare auto – Drag Racing – şi pasionaţii de moto au ocazia de a-şi testa nivelul de adrenalină.
Ca o noutate absolută, evenimentul va fi completat de JAP FEST – întrunire-expoziţie a proprietarilor de maşini japoneze – , cu certitudine, un punct de atracţie pentru îndrăgostiţii sportului cu motor. Mai mult, participanţii Japan made vor putea pleca acasă cu premii: locurile I, II şi III, la fiecare din categoriile Best Exterior, Best Engine Look şi Best Jap.
Grupele de participare admise în competiţie sunt:
MOTO (obligatoriu costum de protecţie complet)
M1 – până la 600 cmc NA
M2 – între 600 si 950 cmc NA
M3 – peste 951 cmc NA
M4 – turbo,special
DRAG
J1 – până la 1590 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
J2 – între 1591 cmc şi 2200 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
J3 – peste 2200 NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
J4 – supraalimentat, tracţiune FWD sau RWD
J5 – tracţiune AWD
Programul Drag Racing Evants se prezintă astfel:
Sâmbătă, 19 mai – Jap Fest Expo (ora 09-20); Drag (09-21) – sesiune de calificări auto, moto şi Jap Cars.
Duminică, 20 mai – Jap Fest Expo (ora 09-16); Festivitate de premiere (ora 17); Drag (ora 08.30-15.30) – sesiune de calificări auto, moto şi Jap Cars; Drag (ora 16-19,30) – finale; Festivitate de premiere (ora 20).
Taxe şi bilete
Organizatorii au stabilit valoarea taxelor de participare în concurs şi anume: Categoria Street, 50 lei; Categoria Profi, 100 lei şi Categoria Moto, 50 lei. Pentru publicul spectator care doreşte să asiste la cele două zile de Drag Racing Evants de pe Aeroportul Arad preţurile sunt următoarele: 20 lei – pentru ambele zile; 15 lei – pentru persoanele însoţite de copii sub 10 ani, persoane peste 60 ani, elevi şi studenţi (pe baza carnetelor de elev-student), inclusiv concurenţii.
Iată grupele de participare acceptate în competiţie Ccategoria STREET
S1
– până la 1590 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– până la 1000 cmc supraalimentat, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– până la 1500 cmc diesel, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
S2
– între 1591 cmc şi 2200 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– între 1001 cmc şi 1399 cmc supraalimenta, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– între 1501 cmc şi 1700 cmc diesel, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
S3
– între 2201 cmc şi 2980 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– între 1400 cmc şi 1600 cmc supraalimentat, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
S4
– între 2981 cmc şi 3800 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– între 1601 cmc şi 2550 cmc supraalimentat, tracţiune FWD
– între 1601 cmc şi 2200 cmc supraalimentat, tracţiune RWD
S5
– peste 3801 cmc NA, tracţiune faţă FWD şi spate RWD
– între 2201 cmc şi 3300 cmc supraalimentat, tracţiune RWD
– peste 2551 cmc supraalimentat, tracţiune FWD
S6
– până la 2800 cmc supraalimentat, tracţiune AWD
– până la 4200 cmc NA, tracţiune AWD
– peste 3301 cmc supraalimentat, tracţiune RWD
S7
– peste 2801 cmc supraalimentat, tracţiune AWD
– peste 4201 cmc NA, tracţiune AWD
S8
– între 1701 şi 2000 cmc diesel FWD,RWD,AWD
S9
– peste 2001 cmc diesel FWD,RWD,AWD
Categoria PROFI
AP1
– până la 1600 cmc supraalimentat FWD
– pînă la 3000 aspirat RWD,FWD
AP2
– între 1600 şi 2600 supraalimentat FWD
– între 3000 şi 4200 aspirat FWD,RWD
AP3
– sub 2500 supraalimentat RWD sau AWD
– peste 4200 aspirat FWD,RWD
– peste 2600 supraalimentat FWD
AP4
– peste 2500 supraalimentat RWD sau AWD
AP5
– diesel
Aşadar, nu uitaţi, la sfârşitul săptămânii viitoare, să treceţi pragul Aeroportului Arad, pentru întâlnirea cu adrenalina şi viteza pe două sau patru roţi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!