A trecut, în fracţiuni de secundă, de la agonie la extaz, la viteze ameţitoare. Şi-a sacrificat copilăria pentru un vis. Împlinit, în cele din urmă …
Începutul
Totul a început cu o propunere din partea team-ului PTR România Honda, căreia Robert Muresan nu a ezitat să-i dea curs. Începutul a fost unul anevoios, care l-au făcut să rateze etapa de debut în Campionatul Mondial de Superbike, clasa Supersport. Ghinionul nu l-a ocolit nici în Marele Premiu al Marii Britanii, unde şi-a rupt motorul în sesiunea de încălzire premergătoare cursei.
Primul punct
Au urmat trei săptămâni chinuitoare, în care întinderea de ligamente de la glezna dreaptă nu l-au lăsat să se antreneze. A strâns din dinţi şi a plecat spre Assen, cu gândul de a cuceri Olanda. Din nou probleme cu motorul. „Călare” pe o rezervă inferioară ca setări, Robert Muresan a plecat de pe a 28-a poziţie a grilei de start. Nimeni nu-i dădea şanse. Şi, totuşi, „micul Rossi” a alergat extraordinar, încheind cursa pe locul 16. Vestea cea mare, descalificarea italianului Roberto Tamburini, a primit-o la boxe. A săltat un loc şi a obţinut un punct istoric pentru motociclismul viteză românesc.
Speranţe
Sponsorizat de Ursus fără alcol şi Asirom, „alergând” sub brandul de ţară: „Explore the Carpathian Garden”, Robi este convins că poate repeta isprava: „Odată ce am depăşit această barieră, sunt sigur că voi mai izbuti să intru în puncte”.
Căluţul nărăvaş
Robert Muresan „aleargă” pe o Honda CBR 600 RR, un motor în 4 pistoane, de ultimă generaţie prevăzut cu setaje electronice, care dezvoltă 150 cp. Viteza maximă 240-270 Km pe oră.
D.S.
Şansă de afirmare pentru Robert Muresan
Citiți principiile noastre de moderare aici!