Cel mai rapid a fost Herczig Norbert (Skoda Fabia S2000), ocupantul primului loc în clasamentul general maghiar terminând în 2:31.2, mai rapid cu 1.4 secunde față de Turan Frigyes (Subaru Impreza R4), podiumul fiind încheiat de Botka David (Mitsubishi Evo IX R4), la 1,5 secunde față de câștigătorul superspecialei.
Primii reprezentanți ai Campionatului Național de Raliuri Dunlop, Francois Delecour (Peugeot 207 S2000) și Gergo Szabo (Skoda Fabia S2000), au terminat superspeciala cu același timp, 2:33.5, situându-se pe locurile 4, respectiv 5. Apoi, Top 10 a fost completat de piloți maghiari, primul român, Edwin Keleti (Mitsubishi Evo X), fiind abia pe locul 11, la o distanță de 7,3 secunde față de primul loc, dar, totuși, pe podium în campionatul românesc.
Ierarhia în întrecerea internă a fost completată de Marco Tempestini (Skoda Fabia S2000) – 2:38.7, Bogdan Marisșa (Mitsubishi Evo IX) – 2:40.00, Daniel Ungur (Subaru Impreza STI) – 2:41.4, Valentin Porcișteanu (Mitsubishi Evo X R4) – 2:43.3, Simone Tempestini (Subaru N15) – 2:42.5 și Dan Gîrtofan (Skoda Fabia S2000) – 2:42.8. Astfel, primul „meci” a fost câștigat de piloții din țara vecină, care s-au impus, fără probleme, în fața românilor.
Astăzi Raliul Aradului continuă cu probele din județ.
Citiți principiile noastre de moderare aici!