La aproximativ o lună de zile de când a scos la concurs 13 posturi vacante, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Arad anunţă două noi concursuri.
Primul dintre ele va avea loc pe 11 şi 13 august 2015 şi oferă cinci posturi: inspector clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului evaluare complexă persoane adulte cu handicap, două posturi de inspector clasa I gradul asistent în cadrul Serviciului management da caz pentru copii şi două posturi de inspector clasa I, gradul asistent în cadrul Serviciului contabilitate –salarizare. Dosarele pentru concurs se depun până la 3 august.
Dacă în cazul posturilor de mai sus e vorba de un „concurs pentru ocupare funcţii publice de execuţie vacante”, două săptămâni mai târziu DGASPC organizează un alt concurs, de data aceasta „pentru ocupare funcţii contractuale vacante”. Şapte posturi sunt puse la dispoziţia celor interesaţi: patru posturi de referent (la Centrul de recuperare şi reabilitare copii cu dizabilităţi, Centrul de plasament Oituz, Centrul de plasament Vărădia şi Compartimentul case de tip familial Lipova), un post de asistent social în cadrul Centrului de plasament Vărădia, un post de psihopedagog în cadrul Compartimentului case de tip familial Lipova şi un post de electrician în cadrul Centrului de la Cuveşdia. Dosarele pentru concurs se depun până la 11 august 2015. Proba scrisă va avea loc la 25 august, iar interviul e programat pentru data de 27 august.
Direcţia cu 858 de posturi
Reamintim, la sfârşitul lunii iunie 2015, Consiliul Judeţean a adoptat o hotărâre privind modificarea organigramei, a statului de funcţii şi aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru DGASPC Arad. Potrivit referatului care însoţea proiectul de hotărâre, în structura organizatorică a Direcţiei se regăseau 858 de posturi, din care: 168 de posturi de funcţie publică, 640 de posturi în regim contractual şi 50 de posturi contractate.
Stire pe aceeași temă:
Vrei să devii subalternul Erikăi Stark? Acum ai ocazia!
Citiți principiile noastre de moderare aici!