1,30 lei pentru fiecare locuitor al comunei sau oraşului. Atât vor trebui să plătească primăriile din judeţul Arad care sunt membre în Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public Arad. Reprezentanţii ADI Transport au trimis, spre aprobare, Consiliului Judeţean Arad propunerea pentru nivelul cotizaţiilor care îi revine de plătit fiecărei unităţi administrativ-teritoriale de pe raza judeţului. „Consiliul Director propune nivelul cotizațiilor aferente anului 2022 la suma de 493.800 lei, propunere pe care o înaintează, spre aprobare, Adunării Generale a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad”, se arată în documentele CJA.
Tot acolo se vorbeşte şi despre modul în care s-a stabilit nivelul cotizaţiei, precum şi partea care îi revine de plată Consiliului Judeţean: „Consiliul Director al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad a propus ca modalitate de stabilire a cuantumului cotizației următoarea formulă de calcul: asociatul Consiliul Județean Arad va datora o cotizație ce va fi egală cu diferența valorii redevenței, urmând ca diferența de cotizație rezultată să se repartizeze, pe celelalte UAT-uri membre ale Asociației, direct proporțional cu numărul de locuitori ai acestora, comunicat de Institutul Național de Statistică, cuantumul cotizației pe fiecare UAT în parte fiind determinat de numărul de locuitori al acestuia”.
Şi sumele
De departe, cea mai mare cotizaţie o va plăti municipiul Arad, care are, potrivit statisticilor, 173.485 de locuitori. Primăria Arad va trebui să achite 225.986 de lei către ADI Transport. Urmează, apoi, oraşul Sântana, care, la o populaţie de 15.581 de locuitori, va trebui să achite o cotizaţie de 20.296 de lei. Comuna Vladimirescu este următoarea pe listă, cu o cotizaţie de 18.862 de lei. Mai departe, cotizaţii peste 10.000 de lei vor mai plăti Chişineu-Criş, Curtici, Ineu şi Pecica. Cea mai mică cotizaţie o va plăti comuna Igneşti, respectiv 874 de lei aferenţi celor 671 de locuitori ai comunei. Consiliul Judeţean va achita o cotizaţie de 5.996 de lei.
Şi alţi bani
Trebuie menţionat faptul că, pe lângă aceste cotizaţii, toate cele 53 de UAT-uri vor plăti lunar alte sume de bani către ADI Transport, cu titlu de subvenţie. Şi asta numai pentru că autobuzele Companiei de Transport Public Arad trec prin oraşele şi comunele judeţului nostru. Tocmai de aceea, în ultima perioadă, tot mai multe UAT-uri au decis să „evadeze” din această asociaţie, care nu pare să aibă vreun scop şi au preferat să meargă pe mâna firmelor private de transport care, deşi păstrează aceleaşi preţuri la bilete ca şi CTP, nu mai merg cu mâna întinsă la primării, să ceară cotizaţii sau subvenţii. Şi, mai mult decât atât, privaţii fac şi profit pe aceleaşi curse.
Trimite articolul
XFurt pe fata! ADI Transport nu face nimic util, sunt doar o capusa care se hraneste din banii platitorilor de taxe si impozite. Uitati-va pe site-ul ADI Transport cine sunt in consiliul director… Apare si Bibart ca presedinte!… Clar… Ne-a dovedit deja ca nici ca primar nu e bun de nimic…
-
……absolut de nimic !!!in fiecare zi arata ce e cel mai slab primar , ever !!! primaria clar nu va mai fi a liberalilor !!!
Cum sa sugem bani fara sa facem nimic
MAFIA- FALCA!!!!!