ARAD. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice invitația către operatorii economici să participe la procedura de achiziție pentru servicii de pază și serviciu privat de pompieri de tip P1 fără autospecială. Procedura este împărțită pe două loturi: Lot 1 – Servicii de pază; Lot 2 – Serviciu privat de pompieri. În urma procedurii de achiziție, spitalul intenționează să semneze câte un acord-cadru pentru fiecare serviciu, pe o durată de 48 de luni.
Conform caietului de sarcini pentru contractarea serviciilor de pază, Spitalul Județean are nevoie de agenți de pază pentru 16 posturi de pază, la clădirea principală de la Intim, pentru clădirile din Piața Mihai Viteazul și de pe străzile Tudor Vladimirescu, Episcopiei, Stephan Ludwig Roth, Octavian Goga și Ștefan Cicio Pop, dar și pentru compartimentul de îngrijiri paleative de la Ghioroc. De asemenea, va fi nevoie de un angajat pentru postul de „coordonator serviciu pază”.
În baza acordului-cadru, firma cu care se va semna contractul se va ocupa și de mentenanța și monitorizarea sistemelor antiefracție – acolo unde există – respectiv de mentenanța și monitorizarea sistemelor de supraveghere din nouă clădiri ale spitalului. „Prestatorul intervine în caz de urgență (alarmare) prin acționarea butonului de panică la obiectivele dotate cu sisteme de alarmare”, se arată în caietul de sarcini. Aceste obiective sunt Unitatea de Primiri Urgențe, Neuropsihiatrie Infantilă, Psihiatrie și Boli Infecțioase Adulți-HIV.
Pe partea de servicii de pompieri, spitalul caută o firmă care să ofere siguranță la incendiu pentru clădirile de la Intim: pavilionul central, pavilionul Hematologie, pavilionul Pediatrie I și Boli Infecțioase Copii, pavilionul Pediatrie II, pavilionul Neuropsihiatrie Infantilă, pavilionul Centru de Sănătate Mintală, pavilionul administrativ, clădirile cu stația de oxigen, stația trafo, centrala termică și atelierul mecanic, clădirea serviciului tehnic-administrativ și serviciului Runos, magazia spitalului și biserica din curtea acestuia.
Echipa de pompieri – care poate fi serviciu privat pentru situații de urgență sau serviciu voluntar pentru situații de urgență – va avea următoarele atribuții, conform caietului de sarcini: „stingere incendii; Avertizare-alarmare-căutare-deblocare-salvare-evacuare, cu atribuții în situații de urgență determinate de toate tipurile de risc identificate; Cercetare-intervenție pentru riscurile chimic și biologic și nuclear”. Pentru acoperirea riscurilor, „sunt necesari trei servanți pompieri pe dura de serviciu, ori patru ture”, astfel că cei care vor face cea mai bună ofertă vor avea nevoie de 12 servanți pompieri, pentru respectarea atribuțiilor contractuale cu spitalul județean.
Paza – patru ani, pompieri – doi
Pentru serviciile de pază, SCJU Arad este dispus să plătească, în cei patru ani ai acordului-cadru, maxim 11.517.811 lei cu TVA inclus, adică aproape 2.9 milioane de lei anual. Pentru cele de pompieri, care vor fi contractate pe o durată de 24 de luni, unitatea spitalicească este dispusă să aloce aproape 4.3 milioane de lei. Ofertele pot fi depuse până pe 23 decembrie 2021.
Trimite articolul
XLa un calcul simplu pt contractul de paza de 2,9 mil pe an revine un cost de 3.000 de euro pe lună per agent de paza iar acestia sunt platiti cu salariul minim adica 500 € brut si li se da o uniformă sa zicem 1 mie de euro prima lună din luna doua firma face profit de pe un agent de paza 2.500 euro lunar.
Banoase contractele cu CJ.
-
Acum nu stiu cine a gresit , tu sau eu !…insa dupa calculele mele nu e nicidecum vorba de 3000 de euro , e vorba de 1006 euro , cred ca ai confundat termenul de 16 posturi de paza ( 16 obiective dupa cate inteleg eu ) cu nevoie de 16 agenti de paza …in plus in cele 16 obiective , ma gandesc ca trebuie paza 24/24 deci 3 persoane pe perioada de 24 de ore , in plus cred ca ai neglijat sa imparti suma alocata pt un an la 12 luni
Vor veni cei de la Dey la paza, când ți lumea mai draga nu ii găsești, pe poarta spitalului întra cineva vrea și la ce ora vrea…bariera după ora 19 00 e mereu ridicata, un loc de parcare nu ai mereu, întra toți studenți și aparținători!
Nu vă mai agitatia că DEY- UL ia tot!!! Păi de unde draku să întrețină flota de BMW si ROLS UL!!! ACOLO SUNT TAXE LE SI IMPOZITELE NOASTRE!!!