NĂDLAC. Potrivit reprezentanților Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră (ITPF) Oradea, în punctul de trecere a frontierei Nădlac II sunt efectuate formalitățile pentru peste 140 de automarfare pe oră, spre deosebire de o zi normală când sunt procesate aproximativ 60 de camioane în acest interval de timp, în timp ce la vămile Vărșand, Borș și Borș II sunt efectuate formalităţile pentru aproximativ 90 de automarfare pe oră. De la ridicarea restricţiilor, poliţiştii de frontieră de la graniţa cu Ungaria au efectuat formalităţile specifice pentru 5.500 de automarfare, dintre care 4.000 au fost pe sensul de ieşire.
„Reamintim că, la graniţa cu Ungaria, formalităţile de frontieră se efectuează în comun cu autorităţile maghiare, sens în care Poliția de Frontieră Română a alocat personal pentru acoperirea tuturor liniilor de control în punctele de trecere, însă numărul de artere care pot fi deschise este limitat de numărul de polițiști repartizaţi de către Poliţia Ungară”, precizează ITPF Oradea.
Reprezentanții Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Oradea mai precizează că „având în vedere situaţia înregistrată în punctele de trecere a frontierei de la graniţa cu Ungaria cu privire la traficul de automarfare, Poliţia de Frontieră Română a contactat autorităţile de frontieră din Ungaria pentru suplimentarea personalului de către partea ungară, pentru deschiderea unor artere suplimentare pentru verificarea automarfarelor”.
Astfel, marți după-masa, a fost mărit numărul arterelor de control pentru automarfare pe sensul de ieşire din ţară, astfel:
– la PTF Nădlac II sunt deschise 6 artere de control, faţă de 4 disponibile în mod normal;
– la PTF Vărşand se lucrează pe 3 artere, față de una deschisă în mod normal;
– la PTF Petea se lucrează pe 2 artere, faţă de una disponibilă;
– la PTF Borş pe 3 artere, faţă de două disponibile;
– la PTF Borş II se lucrează pe 4 artere.
Trimite articolul
XPRIETENI, UNGURII FAC POLITICA GUIVERNULUI. CE FAC EI E UN AVERTISMENT PENTRU GERMANIA, ASITA I-AU DAT AFARA DIN GRUPUL PPE. VOI NE LOVITI POLITIC, NOI VA LOVIM FLUXURILE DE PRODUCTIE, VOI NE OBSTRUCTIONATI CETATENII LA INTAREA IN TARA VOASTRA , NOI VA OBSTRUCTIONAM MARFA, IN SPECIAL COMPONENTELE PENTRU BENZILE DE PRODUCTIE DIN INDUSTRIA AUTO. VOI NE BLOCATI INITIATIVELE POLITICE, NOI VA BLOCAM PRODUCTIA.
Chiar si CHINEZII PCC au spus -Vulnerabilitatea MAJORA a EUROPEI in relatia cu CHINA este GERMANIA, iar vulnerabilitatea GERMANIEI este industria auto , iar vulnebrabiliatea industriei auto germane este VOLKSWAGEN. Iar ungurii stiu si ei asta.
Oare tot ungurii sunt de vina ca Romania nu e in Schenghen?
Normal ca da…