Primăria este pregătită să semneze un acord cadru de 24 de luni – doi ani – pentru furnizarea de energie electrică pentru iluminatul stradal, energia electrică din birourile Primăriei și instituțiile subordonate, stadioanele Gloria, Motorul, blocurile de locuințe de pe Condurașilor, dar și în cimitire, parcuri, sau curentul consumat de fântânile arteziene, ceasurile publicitare, semafoarele și camerele video ale municipalității.
Pe doi ani
Acordul cadru de 24 de luni va fi împărțit în două contracte de câte un an, cantitatea minimă de energie electrică utilizată anual fiind de 11.500 MWh (aproximativ 960 MWh pe lună), iar cea maximă de 16.000 MWh (aproximativ 1.330 MWh pe lună). Suma maximă prevăzută la care se va putea ridica un contract anual este de opt milioane de lei, iar cea minimă de 5.750.000 lei.
Raport calitate-preț
În vederea stabilirii furnizorului, Primăria Municipiului Arad a lansat o licitație în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, data limită pentru depunerea ofertelor fiind 22 martie 2019. Contractul va începe pe 1 mai 2019 și se va încheia pe 30 aprilie 2021. De menționat că se va alege oferta care are cel mai bun raport între calitate și preț (preț – 80% din punctaj, calitate – 20%). Conform caietului de sarcini al licitației, „Prețurile unitare ale energiei active exprimate în lei/MWh, rezultate ca urmare a desfășurării procedurii de licitație, rămân ferme și nemodificabile pe toată perioada de îndeplinire a contractului, conform propunerii financiare”. Conform aceluiași document, „cantitățile de energie electrică prevăzute sunt estimative, astfel că autoritatea contractantă nu este obligată să achiziționeze nici cantitățile minime și nici pe cele maxime”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!