Decizia a fost luată ca urmare a faptului că documentația tehnico-economică a fost scoasă la licitație în luna decembrie, pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție. 17 ofertanți și-au manifestat interesul, dar din cauza prețului mic niciunul nu a depus o ofertă concretă.
Potrivit CJA, mesajul transmis de constructori a fost acela că prețul estimat la aproape 246 de milioane de lei este prea mic pentru lucrarea pe care Consiliul Județean Arad dorește să o realizeze. În aceste condiții, a fost solicitată firmei SC Search Corporation SRL actualizarea documentației economice.
„Am dorit să fim economi și să ne încadrăm în bani puțini, am lansat proiectul cu un preț mic, dar acest lucru a fost contrazis de cei care au venit la licitație. Poate trebuia de la bun început să prevedem un buget care să genereze interes din partea firmelor care vor veni la licitație. Nu înseamnă că această sumă, pe care am votat-o astăzi, va fi și cheltuită, pentru că valoarea lucrării o va da licitația”, a precizat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.
Centura de Est va avea o lungime de aproximativ 11 km și va închide inelul rutier din jurul municipiului Arad.
Trimite articolul
XVine Tehnodomus sau Sylcontrans no stress
-
Altfel nci nu se putea organiza cacealmaua fără surogatele botoxatului de Brad. De data asta întra direct în infarct dacă nu întra la combinați https://youtu.be/_VZCQ2vOMhs
Las ca mai iau proiectantii o tura de bani sa faca un proiect de kkt. Pai din ce lume esti daca nu sti cat costa materialele de constructii???
-
Degeaba pui preturi bune acum, dacă peste un an se măresc cu 20%. Nu ai cum sa anticipezi ca explodează preturile la materialele de construcții. Iti recomand sa și gândești înainte sa tastezi.
-
La 5 milioane de euro ,prețul e corect .E cumva autostradă ?Sau ne-am obișnuit cu preturi de 1.7 miliarde de euro pe mai puțin de 100 de km de autostradă ,cum a plătit guvernul României firmei Bechtel pentru autostrada Borș -Brasov ?Adică 5 milioane de euro pentru o șosea făcută cu pământ și pietriș tasat și două straturi de asfalt?Arată-mi o autostradă făcută bine în România,una care să nu fi fost reparată înainte de expirarea garanției? Ne-am obișnuit prost , să dăm bani și să nu avem pretenții…
-
Nu se vor mari preturile la materiale daca constructorul face contract de furnizare materiale cu firme producatoare de diverse din timp. Exista parghii ca preturile sa se mentina la un nivel acceptabil pe perioada lucrarilor, bine fara a se lucra cu materiale prost calitative.
-
Se fura la greu din banii publici!
Cand vad ce preturi sunt trecute pe panourile informative la blocurile care sunt anvelopate sau in proces de anvelopare, ma doare mintea!
Baaaa! Nu va este rusine? Hoti ordinari!
O tara plina de hoti, atat mass-media cat si sistemul cu tot ceea ce inseamna si reprezinta el.
-
Clar,nu se fura, comisioanele sunt in pret. Firma care castiga are un comision de minim 10% din valoarea neta de dat unde trebuie. Altfel zboara sau i se umple birourile de controale sau amenzi de la pupincuristii de serviciu, alias organele conduse tot de oamenii pusi de ei acolo. Un cerc vicios de care nu vom scapa niciodata. Problema nu sunt comisioanele si pretul enorm la lucrari. problema majora e ca nici nu se face treaba de calitate. materiale si manopera excercabila. Sila maxima!
Oare de ce, în România, toți s-au obișnuit să muncească CÂT MAI PUȚIN și , mai ales, PROST, pe bani cât mai mulți (mă refer, în general, la firme, dar nu numai …) ?!
Cine i-o fi obișnuit așa, oare….??? 🤔