„În concordanță cu cerințele reale ale pieței de transport feroviar de călători, cerințe care se modifică în conformitate cu legislația națională (referire la Ordonanța Trenuleț care împiedică plățile suplimentare către mecanicii de locomotivă pentru orele suplimentare efectuate – n.red.), CFR Călători efectuează o analiză permanentă a trenurilor operate și stabilește circulația lor în corelație cu aceste modificări. Astfel, adaptarea circulației trenurilor este făcută în așa fel încât să aibă un impact minim asupra publicului și a pieței. De exemplu, unele trenuri vor fi suspendate doar în weekend, altele la anumite ore ale zilei, cu existența unor variante alternative. Respectiv, publicul călător are la dispoziție un alt tren la un interval de o oră de la orarul trenului suspendat momentan”, spun cei de la CFR Călători.
Trimite articolul
XPai daca CFR pierde 100 mil. euro anual atunci ce mai vorbim… De exemplu trenul Nadlac-Arad a avut probleme cu motorul doar de cateva luni. Daca si cel care a luat foc e tot acelasi ce a avut probleme de cateva luni, ce sa mai discutam? Coruptia e mare…
-
A nu se confunda trenurile CFR cu cele ale operatorilor privati Intreg managementul CFR este ultra-politizat, fara un plan de viitor, care sa aiba ca scop aducerea de venituri tarii.
-
tinere, Arad-Nadlac este operata de Regio Calatori care este alta firma nu CFR Calatori.
-
Este firma privata pe acel traseu
cenzurati,cenzurati,traiti cu impresia ca daca ascundem gunoiul sub pres se rezolva problemele?mersul cu nasu e doar unul din multele motive din care cfr a ajuns unde este