ARAD. Miercuri, 30 decembrie, când toată lumea se pregătea de mini-vacanţa de Revelion, preşedintele Consiliului Judeţean Arad, Iustin Cionca, a convocat o şedinţă de îndată, cea mai rapidă pe care o permite legea, pentru a aloca aproape 22 de milioane de lei către Aeroportul Arad. Suma, destul de importantă, ar urma să acopere găurile bugetare pe care le-a produs aeroportul. Și pe care le va produce în viitorii ani, pentru că, dacă ne luăm după estimările celor de la CJA, nici în următorii 2-3 ani nu vom avea prea multă activitate. De fapt, aerogara nu doar că nu va putea să se susţină financiar, ci nu va reuşi să producă nici măcar 20 la sută din cât va cheltui.
„Consilierii județeni au votat, în cadrul unei ședințe extraordinare, aprobarea unui ajutor de stat de exploatare pentru Aeroportul Arad, urmare a Ordinului Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației privind aprobarea Schemei de ajutor de stat de exploatare pentru aeroporturile regionale din România cu un trafic de maximum 200.000 de pasageri pe an. Aceste fonduri sunt destinate asigurării acoperirii deficitului de finanțare a cheltuielilor de exploatare ale aeroporturilor regionale din România. SC Aeroportul Arad SA, alături de alte șase aeroporturi din România, este eligibil pentru a primi ajutor de stat de exploatare conform Schemei de ajutor de stat de exploatare pentru aeroporturile regionale din România cu un trafic de maximum 200.000 de pasageri”, se arată într-un comunicat de presă al Consiliului Judeţean Arad.
„Consiliul Județean Arad își dorește în continuare dezvoltarea Aeroportului, chiar dacă a fost un an greu în contextul pandemiei și numărul zborurilor charter a fost mai mic decât în anul precedent. Ne dorim accesarea de fonduri europene, iar eforturile noastre sunt îndreptate spre asigurarea stabilității financiare”, a declarat Iustin Cionca, președintele CJA.
Aşadar, acestea sunt previziunile: ne dorim activitate pe aeroport, dar suntem aproape siguri că nu vom avea.
Trimite articolul
XAm dori sa stim numele celor din Consiliul de Administratie ,si de cat timp administreaza dansii aeroportul ARAD ,si ce au facut pentru a functiona aeroportul
Boilor si paduchilor ajunsi cu pluta in Arad, retardati mintal din pintecele mamilor voastre de dobitoci! Sint oferte pentru a inchiria Aeroportul unor operatori externi dar nu se vrea, tot
va masturbati si apoi va lingeti pe degete jegurilor. Teama sa nu se restructureze posturile caldute in Aeroport si sa primiti reprosuri de la pupincuristi liberali din conducerea Aeroportului. Privatiza-til la 1 Leu in p.. a mea de cadavre.
Oare se dau si prime?
Angajatii aeroportului Arad, multumesc conducerii cja pentru ajutor!!! A fost un an deosebit de greu, dar cu ajutorul cja am reusit sa invingem in lupta cu somnul si cu plictiseala, plus ca unii angajati au mai avut probele deosebite. La unii, copiii si-au rupt pantofii, unul chiar rucsacelul dar impreuna am trecut peste toate. A fost un an greu, cu zero zboruri dar speram ca la anul numarul acestora sa se dubleze macar, daca nu chiar sa se tripleze.
-
Gaura neagră , se datorează unor promoții la bilete sau și datorită suplimentării curselor ?!?!?!? Intrebam doar…ca să știu, nu că aș fi curios!!!!!!
Răiilor! Vreți să distrugeti jucăria cja! Las ca vine el tata lui cja, el, Faraonu! Si unde poate ateriza când se întoarce din Brucselles!? Daca nu pe Aeroportul regional arad!
Mda, și va plângeți ca nu aveți locuri la ATI, nu doar în Arad, și băgați în aeropoarte, oare câte paturi ați fi cumpărat pe banii ăștia? Ca pe tema asta este toata mascarada asta, ca nu sunt paturi la ATI, sau???
Banii nostrii adinati din amenzi pentru nepurtarea msdtii.
Bani din taxe si impozite.
-
Am intrebat acum ceva ani (pe cand era Iotcu la cja) o angajata al aeroportului de aeronavele carpatair, daca vom avea curse regulate…
Si surprizaaa…..mi-a raspuns ca “mai bine sa nu vina nici o cursa, sa ne dea pace.” Atunci mi-a fost clar de ce nu avem curse…
In cja nu mai inchapeti,ca toti sunteti neamuri iar aeroportul este o alta vaca de muls a voastra. Nu se gasesc curse ca nu vreti voi sa va pierdeti posturile caldute….
Aproape 5 milioane de euro, aruncati efectiv pe geam. Cum drac sa ti un aeroport de ani de zile nefunctional dat tu sa bagi milioane de euro anual in el. Este la noaptea mintiim si nimeni nu face nimic pentru a remedia imensa pierdere de bani. Botswana este fix pwla pe langa tarisoara asta din lumea a 3a.
Cate saloane de la matern ,pediatrie sau alta sectie se lit renova cu acesti bani? Si avem ceetitudinea ca de aceste investii-cele din spital-se vor bucura aradenii ,pe cand pe la aeroport nu stim cati vor trece
Sper sa va manance DNA pe toti pentru coruptie ! E strigator la cer ce faceti voi cu banii platiti de aradeni la taxe ! Sa-nfundati puscaria toti !
-
Continuăm să plătim, din buzunarele noastre, an după an,incompetență și batjocură. Și nu numai în cazul aeroportului …
Kkt,hotie fara scrupule!Sa primesti 5 mil € ca sa te uiti dupa stele!
Deci tovarasi din Consiliul la CJA, va puteti lua de mana cu tovarasii consilieri din CLM arad: voi , judetenii, bagati la greu bani (sau aruncati cu banii) in “vazduhul impanat cu ciori” de la aeroport iar tovarasii de la CLM baga la greu bani (milioane de euroi) -la propriu- in cazanele CET! SA NE TRAITI AMBELE CONSILII si la mai mare!!!!!!!!!!!!!!!
Urmează CET altă vacă de muls a clanului falkonist. An de an se bagă 8 mil de euro în această gaură neagră. Mosneagule demisia tata ești prost de bubui!
Aici sunt banii dumneavoastra! De ani de zile acest grup portocaliu devenit galben încasează salarii enorme fără să facă nimic.In fruntea aeroportului un zero tăiat Mosneag, omul lui Falca.Nimeni nu se sesizează , nici societate civilă nici partide din opozitie, nici presa , nimic..
Oare de ce? Din indiferenta sau din interes?
Și uite așa le-au asigurat viitorul pentru încă un mandat .
CJA are acoperire. Problema este in acel Ordin de minister care deschide portita ajutoarelor acceptate de stat. In cazul nostru , aeroporturi regionale cu max.200000 pasageri/an. In mod logic un aeroport regional care are 150000 de pasageri/an, nu 200000, ar trebui sa se sustina singur si sa genereze profit, evident cu un management adecvat. 3000 pasageri/ saptamana x 52 sapt/an = 156000. Asta inseamna 2 curse cu Airbus231 cu 230 locuri/zi. Pe zi, 7 zile din 7, un an intreg. Prin urmare, fara acel ordin de la minister, CJA nu avea posibilitatea sa acorde aceasta finantare din bani publici. Daca exista vointa din partea noului parlament si a noului guvern, aceste practici de sifonare a banului public, pot fi eradicate prin lege sau ordin. Mingea e la ei…
-
Si crezi ca ei singuri i-si vor taia craca de sub picioare ??? In Romanica noastra ????? NEVER.
-
Oare sporul de zbor a crescut în 2020 ? Anul acesta sper să fie mai mare de 25% și sporul de performanță împreună cu sporul de conservare să depășească 40%
-