Arad. Noi locuri de parcare sunt scoase, în septembrie, la licitaţie, de către Primăria Arad prin intermediul S.C. RECONS S.A. Serviciul Parcări de Reședință îi informează pe arădeni, prin vocea şefului serviciului, Laurenţiu Puf, că „din data de 08.09.2022, începe preluare de documente pentru licitația locurilor de parcare de reședință la sol, în Micălaca zona 500 și str. Bihorului. Va urma preluarea documente pentru participare licitații și în zona Vlaicu, respectiv Z 16 – Z 20 , Z 23 – 25 , Z 6 – 7 – 8, Z 33, str. Predeal, X 10 – X 14. Numărul total de locuri care vor fi scoase la licitaţie este 540”.
Tot potrivit Recons, înscrierea și înregistrarea se pot face doar la punctul de lucru Parcări de Reședință, din Calea Aurel Vlaicu, bl.Z20/B, ap.34, parter, de luni până joi, între orele 08.00–16.00 și vineri, între orele 08.00–14.00. Tot aici se mai arată că toate documentele trebuie prezentate în format original la înregistrarea dosarului şi trebuie dublate de copii.
Cei interesaţi de un loc de parcare în Micălaca trebuie să ştie că documentele necesare pentru dosarul de participare sunt cele prevăzute în hotărârea C.L.M 242 / 13.05.2021. „Documentele depuse şi înregistrate pentru licitații din zona Micalaca 500 sunt valabile, cu condiţia să fie valabile pe mai departe numărul de telefon şi numărul de înmatriculare al vehicului, această informare fiind specificată şi în anunţul afişat la scara imobilului din zona de parcare. În celelalte zone, procedura este conform H.C.L.M. 242 / 13.05.2021 privind atribuirea prin licitaţie a parcărilor de resedinţă. Totodată, recomandăm tuturor celor care intenționează să depună documente pentru participarea la licitație și au anumite nelămuriri sau vor anumite detalii să se adreseze doar personalului din cadrul serviciului nostru”, a mai adăugat domnul Laurențiu Puf , șeful serviciului Parcări de Reședință.
Trimite articolul
Xde ce costa asa de mult un loc de parcare?
ce face Recons pt banii astia oare, ca si iarna altii trebuie sasurete locul de zapada si nu Recons cum ar fi normal
-
Pentru că CLM dă hotărâri care forțează cetățenii să suplinească gratis activitățile pe care ar trebui să le presteze primăria Arad.
Hei, RECONS care este perioada de depunere a documentelor, din 08.09.2022 până în…?
1. ”…toate documentele trebuie prezentate în format original la înregistrarea dosarului şi trebuie dublate de copii.” Păi, documentele solicitate sunt eliberate de instituții ale statului, de ce trebuie original și copie, ca să ce?
2. Dacă am un loc de parcare pentru care plătesc taxa/chirie conform HCLM, dar am două mașini, care e problema dacă pe perioada în care sunt plecat în concediu cu mașina pentru care am plătit locul de parcare, parchez cea de a doua mașină…pe locul pe care oricum l-am plătit?
3. Dispozitivul de blocare este achitat, 124 de lei + TVA, deci practic este în proprietatea mea…dar eu vreau să-mi montez un dispozitiv mai performant, cu telecomandă; dacă vrei să-l păstrez dă-mi-l în custodie…gratis sau în prețul contractului!
La pretul practicat,cred ca nu ar fi grteu pentru recons sa asigure si paza in parcarile amintite,dar si in altele,pentru ca sunt camere de supraveghere in tot orasul,si are o multime de oameni care bat strazile degeaba,si ar putea veghea parcarile.