Conform caietului de sarcini, în medie se vor cheltui peste 28 de mii de lei lunar pentru transportul angajaților. Transportul se va face pe două rute: ruta 1 – Șofronea-Tarafului-UTA-Gară-Podgoria-Stația de sortare a deșeurilor reciclabile și retur (48,5 km/cursă); ruta 2 – Șeitin-Stația de sortare (100 km/cursă). La stație se lucrează pe două schimburi, astfel că numărul de curse va fi, în funcție de necesități, între 2 și 4. „Zilnic nu va fi depășit numărul de 372 km”, se menționează în caietul de sarcini.
Contractul pentru serviciile de transport, cu o valoare de 339.674 lei, a fost semnat pe 26 iulie, cu firma Consvest House, care are ca obiect de activitate principal, conform Ministerului Finanțelor, „Lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale”.
Delegarea gestiunii activității de sortare a deșeurilor municipale în Stația de sortare Arad a fost dată prin gestiune directă către SC Recons SA. Compania Consiliului Local Municipal Arad este și cea care administrează Stația de sortare a deșeurilor reciclabile din municipiu, aflată lângă CET-ul de exterior. Staţia a fost repusă în funcţiune în ianuarie 2021, după ce a fost retehnologizată cu o finanţare de 5,6 milioane de lei asigurată din bugetul local.
Trimite articolul
XOare nu era mai ieftin să își cumpere 2 microbuze a lor a Reconsului și sa angajeze 2 șoferi? Era doar investiția inițială mai mare dar din anul 2 rămânea cheltuiala doar combustibilul salariile șoferilor și reviziile periodice dacă nu se cumpărau microbuze noi dacă se luau noi aveau din garanție revizia.