ARAD. Se apropie Ziua Morţilor (1 noiembrie), aşa că Primăria a stabilit amplasamentele pentru desfăşurarea comerţului ambulant cu flori în zona cimitirelor. Acestea sunt următoarele: 1.Cimitir Eternitatea – str. Poetului nr.2-4: *poarta I (str. Poetului intersecţia cu str. Câmpul Liniștii) – 8 locuri; *poarta a II-a – 8 locuri; 2.Cimitir Pomenirea – Calea Bodrogului nr.1: *poartă – 15 locuri; 3.Cimitir cartier Grădiște – Calea Zimandului: *poarta I – 6 locuri; *poarta a II-a – 6 locuri; 4.Cimitir cartier Gai – str. Toth Arpad: *poartă – 6 locuri; 5.Cimitir cartier Bujac – str. Dimitrie Țichindeal: *poarta I – 6 locuri; *poarta a II-a – 6 locuri; 6.Cimitir cartier Micălaca – str. Mioriței: *poarta I – 6 locuri; *poarta a II-a – 6 locuri; *7.Cimitir cartier Aradul Nou – str. Merișor: *poartă – 6 locuri; 8.Cimitir cartier Sânicolaul Mic – str. Ioan Fătu nr.76: poartă – 6 locuri.
Reguli
„Suprafaţa atribuită pentru un loc de vânzare este de un metru pătrat, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea distanței de minim doi metri între amplasamente” – transmite Primăria Arad.
Potrivit municipalităţii, locurile de vânzare se vor atribui în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, pentru producători (cu atestat de producător), cu sediul social în judeţul Arad. Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menţionaţi se pot aloca acelor comercianţi care deţin coduri CAEN pentru comerţ ambulant cu sediul social în judeţul Arad.
Cererile de ocupare a domeniului public, împreună cu documentația, se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la oricare dintre adresele de e-mail ale instituţiei, respectiv registratura@primariaarad.ro sau pma@primariaarad.ro, în perioada 12-20.10.2023.
Condiţii
Comerțul ambulant cu flori, în zona cimitirelor,se va desfăşura în perioada 31 octombrie – 1 noiembrie 2023, numai după achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcția Venituri şi cu condiţia respectării condiţiilor impuse de Primărie: marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite; este permisă doar comercializarea cu flori; nu va fi afectată circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei; se va respecta curăţenia domeniului public afectat; se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
Citiți principiile noastre de moderare aici!