Primăria Arad a alocat peste 17.000 de lei pentru echipamente electronice noi. Un anunț de achiziție directă a fost publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, iar până la sfârșitul acestei săptămâni se va decide care va fi furnizorul, pe baza ofertelor depuse.
Conform anunțului, se vor cumpăra echipamente audio-video și accesorii pentru dotarea sălilor Regele Ferdinand și Regina Maria din Palatul Administrativ. Ambele sunt săli în care au loc ședințe ale consilierilor locali sau diferite evenimente importante.
Majoritatea echipamentelor le vor înlocui pe unele uzate, însă vor și și aparate suplimentare.
Purtătorul de cuvânt al Primăriei, Ralu Cotrău, a declarat că „achiziția este necesară având în vedere gradul ridicat de uzură a echipamentelor folosite pentru asigurarea sonorizării și proiecțiilor video pentru evenimentele care se desfășoară în cele două săli”.
„În plus, aceste echipamente ar putea asigura condițiile tehnice pentru transmiterea în direct ori înregistrarea ședințelor Consiliului Local Municipal de către televiziuni sau transmiterea online a acestora”, a adăugat Cotrău.
Oferta câștigătoare va fi decisă în funcție de preț, iar firma va avea timp 30 de zile să livreze produsele și nu va putea avea pretenții financiare ulteriore, pe modelul actelor adiționale la contracte semnate în unele cazuri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!