Cu scopul de a preveni şi limita răspândirea virusului COVID-19, CET Hidrocarburi îşi suspendă activitatea de relaţii cu publicul începând din 17 martie 2020. Prin urmare, clienţii nu vor mai avea acces în incinta birourilor, urmând ca primirea sesizărilor, să se facă prin corespondenţă, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică, poşta sau telefonic. Astfel, pentru Compartimentul Relaţii Clienţi aveţi la dispoziţie: telefon 0257/307775; email: r.p@cetharad.ro; whatsapp: 0745/375917; cutie poştală la poarta sediului situat pe Calea Iuliu Maniu nr.65-71 şi Dispecerat termoficare: telefon 0257/231367 sau 0357/412233.
„Pentru plata facturilor la casieriile societăţii, accesul abonaților este restricţionat la o singură persoană/ghișeu şi în timp limitat la maxim 15 minute. Recomandăm abonaţilor modalităţile de plată a facturilor de încălzire şi apa caldă de consum: prin ordin de plată în conturile deschise la Banca Raiffeisen, ING, CEC Bank şi BCR; depunere în numerar şi card la CEC Bank şi BCR şi la ATM-urile BCR” – transmite conducerea CET Hidrocarburi Arad.
Trimite articolul
Xtrebuiesc protejate pilele.
In cazul in care cetul nu va mai incasa bani de la blocuri sai mulțumească firmei de administrare care a sistat plata incasărilor la bloc cat și la firmă . .Nici măcar nu a avut bunul simț să negocieze cu Asociațiile de proprietari un program redus sau să fie macar o caserie unde seputea incasa cu măsurile de siguranță . Mă intreb cine va plăti penalitățile impuse de CET , ca să nuai spun că firma incasează serviciul de administrare integral .
Ce face ULAL care ar trebui să apere interesele blocurilor , nu trebuie decat să treceți strada ?