Arad. Odată cu trecerea de la starea de urgență la cea de alertă, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Arad a instituit un pachet de măsuri obligatorii care să contribuie la prevenirea și limitarea cazurilor de îmbolnăvire cu coronavirus.
Fără public
Iată şi măsurile: •se suspendă accesul publicului în instituție, până la o dată ce va fi comunicată ulterior; •se suspendă audiențele fizice până la o dată ce va fi comunicată ulterior. Audiențele se vor acorda telefonic, trei zile pe săptămână: luni şi marți, în intervalul orar 10.00-14.00 şi vineri între 10.00-12.00. De asemenea, cetățenii au posibilitatea de a transmite o petiție scrisă, pe e-mail-ul secretariat@dgaspc-arad.ro sau faxul instituției 0257210055 /0257210035, urmând ca răspunsul să le fie comunicat în cel mai scurt timp.
Certificatele
Toate certificatele de încadrare în grad de handicap se vor transmite prin poștă, cu confirmare de primire din partea beneficiarului.
Valabilitatea următoarelor documente se menţine pentru o perioadă de 60 de zile de la încetarea stării de urgenţă: •certificatele de încadrare a copilului într-un grad de handicap eliberate de Comisia pentru protecția copilului; •certificatele de încadrare în grad și tip de handicap eliberate de Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap; •atestatele de asistent maternal eliberate de Comisia pentru protecția copilului; •atestatele de persoană sau familie aptă să adopte, eliberate de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului.
Prin poştă
Toate opțiunile persoanelor cu dizabilități (cereri pentru: obținerea rovinietei, opţiunile acord, pentru asistent personał sau pentru indemnizație lunară, pentru eliberarea cardului european de dizabilitate etc.) vor fi transmise prin poștă, cu confirmare de primire.
Citiți principiile noastre de moderare aici!