ARAD. Casa Judeţeană de Pensii anunţăă că, pe toata durata decretării stării de alertă, accesul persoanelor în sediul CJP Arad este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2. Excepţie fac angajații instituţiei.
Opţiuni
Relaţia cu publicul pentru persoanele care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării cu SARC-COV-2 se face astfel:
*Operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie (dosarul de pensionare cazuri noi) se va realiza prin punerea la dispoziţie a unei cutii de corespondență amplasată într-un spaţiu deschis la sediul instituţiei, dosarul va conţine și numărul de telefon al solicitantului. Comunicarea ulterioară a numărului de înregistrare se va efectua prin telefon/e-mail.
Dosarul de pensionare se poate trimite și prin postă.
*Plata ajutoarelor de deces se va face prin mandat poştal sau în cont bancar, actele necesare solicitării ajutorului de deces sunt: cerere tip, copie act identitate solicitant, copie certificat de deces, dovada suportării cheltuielilor de deces, număr de telefon solicitant. Se vor trimite prin fax la numărul 0257-214061 sau prin e-mail la adresa plati.arad@cnpp.ro sau prin poştă la adresa din Arad, str. Voluntarilor nr.2A, cod poștal 310157. În cazul în care se doreşte plata ajutorului de deces prin bancă, în cerere se va specifica contul IBAN al solicitantului și banca la care este deschis (extras de cont).
*Contribuţia de asigurări sociale datorată de persoanele care au încheiat contracte de asigurare socială la Casa Judeţeana de Pensii Arad, se va plăti numai prin bancă, în contul de Trezorerie RO23TREZ02122210304XXXXX;
*Eliberarea de negaţii E101 pentru persoanele care desfășoară muncă sezonieră în Germania se va face prin poştă la adresa din Arad, str. Voluntarilor nr.2A, cod poștal 310157 sau prin e-mail la adresa contributii.arad@cnpp.ro.
*Alte cereri, solicitări, adeverinţe de stagiu, recalculări pensii, pensia pentru luna decesului, cupoane de pensii etc., se vor transmite prin fax, e-mail sau poştă.
*Adeverinţele şcolare, în original, însoțite de o copie după actul de identitate, se vor trimite prin poştă sau depune în cutia de corespondenţă.
Sfat
„Recomandăm tuturor persoanelor să evite pe cât posibil prezența fizică la sediul instituţiei și să apeleze la mijloacele de comunicare la distanţă” – transmite Mihaela Vasil, director al CJP Arad.
Trimite articolul
XA fost construit ca orfelinat de guvernul austro-ungar
Vai de țara aata daca niste rahati isi bat joc de milioane de romani,pentru o gripa cu rata de vindecare de peste 98% au luat oamenilor toate libertatile…
-
Perfect de acord.Si nu toti se imbolnavesc doar cativa si din acei cativa doar 2% mor. Numar nesemnificativ de mic pentru a ii zice pandemie.
Trist cum oamenii isi cedeaza privilegiile de libertate pentru iluzia sigurantei.
Primul pas, se reacționează accesul pensionarilor, după care, se reacționează pensiile!
Am scris “se restricționează”, dar corectarea automată, bat-o norocu’ ei de corectare!
Si in vremi normale, la casa de pensii domnea anormalitatea. Ca sa vorbesti cu vreun scrib de acolo era o victorie asupra acelui ,,dolce far niente ,, in care traieste angajatul roman la stat.