UPDATE: Potrivit IPJ Arad, din primele cercetări efectuate la fața locului s-a stabilit că “în seara de 8 decembrie, în jurul orei 18:00, un bărbat în vârstă de 66 de ani, din județul Bihor, în timp ce se deplasa cu bicicleta dinspre Sântana spre Arad, pe D.J. 791, a pătruns pe D.N. 79, fiind accidentat de un microbuz, condus de un orădean de 51 de ani. În urma impactului, biciclistul a decedat. Conducătorul microbuzului a fost testat cu aparatul alcooltest, rezultatul fiind negativ. Polițiștii continuă cercetările pentru stabilirea cu exactitate a împrejurărilor în care a avut loc evenimentul rutier, într-un dosar penal pentru ucidere din culpă”.
ARAD. Potrivit IPJ Arad, un biciclist a fost accidentat mortal de un microbuz. Traficul rutier a fost blocat aproximativ 45 de minute, conform reprezentanților IPJ Arad.Vom reveni cu amănunte.
Trimite articolul
XDe incidență de bicicliști accidentați mortal în județul Arad, faceți pista de bicicleta in toate localitățile și între localități, mor pe capete oamenii, ar trebui să își ea și ei mașina nu?
-
Punem pariu ca s-a luat la harta cu politistii ca nu avea vesta, lumini, atunci cand traia? Punem pariu ca era beat turta? Cursurile de educatie rutiera ar trebui predate inca de la gradinita! Avea de acordat prioritate, lumini nu avea, vesta reflectorizanta nu avea, “ochi de pisica” nu avea! Si tot ei se iau la cearta cu politistii cand era amendat pentru lipsa vestei, a luminilor! Ar trebui ca familia sa achite reparatiile dubitei din buzunarul propriu! Si cei care traverseaza prin loc nepermis si sunt accidentati, la fel!
-
Punem pariu ca esti sofer care incalca legislatia de cel putin 5 ori pe zi? Punem?
Sigur, vei spune ca nu o incalci, pentru ca nici nu stii ce e gresit. -
Punem pariu căcând depășești bicicliști păstrezi distanța laterală 1,5 metri.
-
Da, o lege “excelenta”, ca atatea altele in tara asta…
-
-
Bicicliștii reprezintă cel mai mare pericol pt. circulația pe drumurile publice, atât în localități, cât mai cu seamă, în afara localităților.
-
Mda… biciclistii sunt pericol, nu soferii care conduc cu viteza, nu acorda prioritate, depasesc pe linie continua, nu sunt atenti la pietoni, etc… biciclistii ne omoara pe toti.
Mergi si la oncologie si spune-le celor bolnavi de acolo ca aerul e motivul pentru care sunt bolnavi, nu cancerul.
Voi chiar nu vedeti cum se circula cu masinile prin oras? Ia mai mergeti si pe jos, macar o zi sa vedeti, daca din masina nu se vede.-
Omul circula cu bicicleta ,pe timp de noapte(intuneric), FARA stopuri reflectorizante, FARA iluminat,(priveste bicicleta) banuiesc ca nu avea nici vesta reflectorizanta, practic era IMPOSIBIL DE OBSERVAT! Cand nu respecti aceste reguli, risti sa patesti ce a patit acest biciclist… Mergi prin unele sate sau comune din judet ,noaptea/seara, sa vezi acolo cati circula in acest mod! Degeaba,le iei apararea ,ca nu ai dreptate, d-le nicu-limbricu!
-
Bine punctat ! Intr-adevar e un haos in ale sofatului. Atat in Arad..cat si-n alte orase ale tarii. Romanii n-au educatie (majoritatea). In alte tsri..de ce e bunul simt peste tot, ordine, disciplina, respect rabdare? De ce?
-
Nicu, eu nu țin partea șoferimii, consider că ambele tabere sunt deopotrivă vinovate în producerea accidentelor, dar numai la mare rară întâmplare, am întâlnit noaptea-n trafic o mașină care circula fără lumini, dar bicicliști fără vestă, cască și lumini, am întâlnit și întâlnesc, căcălău!
-
90% din vina o are politia care nu isi face treaba si nu forteaza respectarea legislatiei. Seara, da… si soferii si biciclistii trebuie sa fie mult mai atenti, dar ce facem ziua? E plin de accidente si ziua, iar acolo nu mai e de vina lipsa vestei sau a ochilor de pisica. Problema e ca majoritatea soferiolor, o data urcati in masina, au impresia ca doar la alte masini trebuie sa fie atenti, iar restul nu au ce cauta pe drum. Parerea mea e ca legile sunt prea blande cu cei care nu respecta legea, iar politia nu isi face treaba asa cum ar trebui. Plus, lipsa camerelor de supraveghere cu radar pe drumuri. Suntem in 2021, ce naiba… e mai ieftin sa pui camere din 500m in 500m decat sa ai echipaje de politie cu radar din 50km in 50km.
-
Vina e împărțită în egală măsură atât în cazul bicicliștilor, cât și-n cazul șoferilor, în mod egal. Eu, posed permisul de dinainte de 1989, și consider că dețin oarșce experiență în domeniu, dar ce te faci cu cei tineri, care și-au dobândit permisul doar de 3 săptămâni, fără experiență, dar care conduc mașini deosebit de puternice?
-
-
-
In vara trecuta am parcurs in judetul Arad o distanta de 100 km dus-intors cu viteza strict regulamentara: maxim 90km/h in afara localitatilor si max 50km/h in localitati. Pe parcursul celor 200 km am fost depasit de nenumarate masini care rulau cu o viteza mult superioara vitezei mele. Practic aveam impresia ca sunt pe o autostrada si eu merg cu 90 respectiv 50 km la ora. Efectiv ii jenam pe ceilalti. Aproape in fiecare comuna aveam masini in spatele meu care vanau momentul sa tasneasca, sa ma depaseasca si sa-si continue goana nebuna pentru a ajunge cu 2-3 minute mai repede la destinatie. Incredibil. Intr-o tara care merge atat de prost, toata lumea se grabeste la maxim. Atunci ne miram de ce avem atatea accidente grave, Romania fiind prima tara la numarul de morti in accidente rutiere din Europa, avand la noi dublul mediei europene.
Probabil ca in accidentul de fata biciclistul n-o fi respectat regulile de circulatie, insa vazand impactul pe capota camionetei cu siguranta ca nici soferul nu rula cu doar 50 km/h.
-
Și eu am încercat acest lucru pe Valea Mureșului. Am renunțat la 50km/h în localitate după ce era sa fiu bătut de un șofer de TIR…
Pistele de biciclete care sunt prin oras jumatate sunt blocate de masini parcate neregulamentar.
Un moșălău prost mai puțin pe lume
-
Esti mizeria societatii, putem sa fim mandrii ca traiesti printre noi, #Fmm.
E jale cu iluminatul in zona aceea pe stalpi sunt luminițe nu becuri.