Documentul trebuie depus în luna începerii noului an şcolar, cel târziu până în 6 octombrie 2017. La depunere, adeverinţa şcolară trebuie însoţită de un cupon de pensie şi copia cărţii de identitate. Programul de lucru al Casei Judeţene de Pensii Arad, situată pe strada Voluntarilor nr.2A, este de luni până vineri, între orele 8.00-12.00, iar joi, între orele 8.00-13.00 şi 14.00-18.00 (camera 4–parter).
„În conformitate cu prevederile art.84 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări, depunerea adeverinţei şcolare este obligatorie pentru plata pensiei de urmaş. Nedepunerea dovezii atrage suspendarea plăţii pensiei de urmaş” – atenţionează Mihaela Vasil, director al CJP Arad.
Începând cu anul şcolar 2009-2010, acordarea pensiei de urmaş nu mai este condiţionată de nivelul formei de învăţământ frecventat, de tipul sau modul de organizare a acesteia, de absolvirea uneia sau a mai multora dintre acestea, cu condiţia ca, în toate cazurile precizate, copilul urmaş să nu depăşească vârsta de 26 ani.
Citiți principiile noastre de moderare aici!