Primaria Municipiului Arad estimează că va plăti pentru servicii de curăţenie, în acest an, o sumă de 240.000 lei, echivalentul a peste 57.000 de euro. Administratia locală a scos deja la licitaţie contractul de prestări servicii, decizia privind firma care va ţine instituţia curată urmând să se ia la finele lunii aprilie.
Suma este atât de „consistentă” deoarece nu se are în vedere curăţenia doar în Palatul Administrativ, ci în toate birourile unde îşi desfăşoară activitatea diversele servicii ale Primăriei. Locaţiile supuse serviciilor de curăţenie sunt, conform caietului de sarcini, Serviciul Parcări (B-dul Revoluţiei nr.50), Biroul Ridicări Vehicule şi curtea interioară, Palatul Cenad-parter şi subsol, Palatul Administrativ – curtea interioară, subsol, parter, etajul I, sala festivă, balconul de la sala festivă, holul principal de la intrare, Direcţia Fiscală şi curtea interioară, Serviciul Evidenţa Persoanei (V. Babeş nr.11-13), punctele de lucru de pe B-dul Vasile Milea – în incinta Tribunalului Arad, piaţa Fortuna şi N. Grigorescu 2-4, Palatul Cultural Arad – Sala de căsătorii, holul, scările şi grupul sanitar. În total, o suprafaţă de 7.287 metri pătraţi. Potrivit datelor din caietul de sarcini, coridoarele vor fi spălate şi se va şterge praful în birouri zilnic, iar ferestrele – o dată pe lună. Tot lunar, se va efectua întreţinerea şi curăţirea caloriferelor şi corpurilor de iluminat, precum şi a balustradelor. Mochetele şi tapiţeria vor fi spălate o dată la şase luni, iar faianţa din băi va fi spălată săptămânal. Totodată, se cere ca zilnic, ori de câte ori este nevoie, personalul care răspunde de curăţenie să se ocupe de spălarea vaselor şi a frigiderelor din cadrul secretariatelor. Nu în ultimul rând, curăţarea zăpezii de pe trotuarele din jurul Primăriei va cădea tot în sarcina personalului reponsabil cu curăţenia. Suma pe care Primăria o va plăti pentru curăţenie, din bugetul local, cuprinde şi îngrijirea plantelor din instituţie! Între cerinţele Municipalităţii se regăseşte şi cea de a uda florile şi de a le şterge de praf, săptămânal.
S.B.
Administratia Imobiliară Oradea şi-a dat raportul
Citiți principiile noastre de moderare aici!