Companie aeroportuară după modelul celei de la Bucureşti, cu două baze, un sediu central, doi directori şi un interes comun. Unificarea Aeroporturilor Arad şi Timişoara este, din nou, subiect de actualitate. A fost prezentat, de pildă, vineri de ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, atât în cadrul descinderii sale de la Timişoara, cât şi a celei din Arad.
Oficialul nu a intrat în detalii legate de termenul de finalizare şi momentul de la care va deveni operaţională, dar a precizat cum va arăta viitoarea companie.
Ministrul Boagiu a indicat, în cadrul conferinţei de presă de la Arad, faptul că noua companie – Compania Aeroportuară Banat – va lua naştere prin fuziunea celor două aeroporturi, care va da naştere unui hab care să vină să acopere, conform dorinţelor, întreaga zonă de vest a ţării şi nu numai, va avea două centre de profit, ghidate însă după o strategie comună, va avea centrul de comandă la Timişoara, dar va beneficia de doi directori pentru fiecare dintre centrele de profit.
Din informaţiile pe care le deţinem, procedura de unificare a celor două aeroporturi a demarat deja. Orgoliile nu sunt, însă, nici pe departe stinse, în pofida declaraţiilor de vineri ale preşedintelui CJ Timiş şi a celor din trecut ale oficialilor arădeni. Aradul visează să devină baza pentru cursele low-cost, în timp ce Timişoara nu vrea nici în ruptul capului să renunţe la cele mai profitabile dintre zboruri. Între timp, şi justiţia va trebui să-şi spună cuvântul.
JA- A.B.D.
Aeroport blocat din cauza lucrarilor
Ceata a creat probleme la Aeroport
Citiți principiile noastre de moderare aici!