Povestea acestui proces este veche, datează încă dinaintea realizării centurii în regim de autostradă a Aradului, atunci când aerogara noastră a renunţat la câteva hectare de teren pentru construirea şoselei de mare viteză. CNADNR se obliga, la momentul respectiv, să plătească mutarea balizajului fără de care nu se poate ateriza şi decola pe timp de noapte. Doar că nu a respectat acest contract.
Ca atare, Aeroportul Arad a cerut în instanţă 850.000 de euro, iar Tribunalul Arad a dat câştig de cauză aerogării. Acesta este, însă, doar primul pas. CNADNR poate face apel la Curtea de Apel Timişoara, iar, de aici, recurs la Înalta Curte. „Decizia instanţei nu poate decât să ne bucure, dar, din păcate, instituţia noastră rămâne cu o sumă foarte mare de bani blocată, până când toate căile de atac se vor epuiza”, a declarat Nicolae Ioţcu, preşedintele Consiliului Judeţean Arad, instituţie care a finanţat mutarea balizajului după ce a contractat un credit bancar în valoare de 2,5 milioane de lei.
CITESTE SI:
Zeci de oameni abandonati pe Aeroportul Arad
Aeroportul Arad: fara aterizari sau decolari
Citiți principiile noastre de moderare aici!