Deputatul PSD de Arad, Adrian Todor, a transmis un comunicat de presă în care susține că: „Aeroportul Arad rămâne o gaură neagră, în care se pierd, an de an, milioane de lei din banii arădenilor. În ciuda promisiunilor actualei conduceri liberale de la Consiliul Județean Arad, după trei ani de mandat, pe Aeroportul Arad nu există nicio cursă regulată, iar singurele zboruri sunt cele din perioada estivală, aduse la Arad de agențiile de turism”.
„Despre cei 400 de operatori contactați de șefii CJA pentru a veni la Arad nu am mai auzit nimic de aproape trei ani de zile, de când liberalii se tot laudă că vor revigora activitatea aeroportului. În schimb, mai «pompăm» din banii județului încă 200 de mii de euro într-un aeroport muribund, care iese din comă doar în perioada estivală și asta doar datorită agențiilor de turism. În trei ani de zile, cei de la CJA nu au făcut nimic concret pentru aeroport. S-au plimbat prin Europa, pe la tot felul de târguri, de unde s-au întors cu mâna în buzunar, fără niciun contract și cu sume imense cheltuite pe transport și cazări, adică pe concedii plătite din bani publici. Când am reușit, alături de colegii mei parlamentari, să convingem Taromul să vină la Arad, să opereze curse spre București, ne-am trezit că la aeroport nu exista personalul calificat pentru a putea avea curse regulate, o situație incredibilă. Cei de la CJA n-au reușit să ofere celor de la Tarom condiții decente pentru operarea zborurilor, n-au reușit să-i convingă nici pe cei de la Blue Air, probabil din aceeași cauză, deși erau interesați și aceștia de Arad, n-au reușit să convingă niciunul dintre cei 400 de operatori contactați. Crede cineva că Aradul e un oraș atât de neinteresant, astfel încât toți operatorii să ne evite? Sau avem la CJA o conducere incompetentă, care probabil nici nu e curioasă de revitalizarea activității pe aeroport, care e de preferabil să rămână o vacă de muls pentru PNL? În cei 15 ani de administrație PNL, am ajuns la concluzia că a doua variantă reflectă realitatea”, declară deputatul PSD Arad Adrian Todor.
Trimite articolul
XCum de pentru acele curse ale operatorilor de turism exista personal si pentru cursele Tarom,nu?
De ce ar exista curse când în Arad nu prea mai este nimic de văzut? Să vină turiști să vadă cum nu ar trebui să arate un oraș?
Orice operator aerian opereaza pe un aeroport doar daca sunt indeplinite toate conditiile cerute de OACI. Avioanele ce au operat vara au fost avioane ocazionale inchiriate de un operator in turism iar avioanele au fost deservite strict pe perioada respectiva. Dupa cum se stie Aradul ar trebui sa opereze H24 ori pentru asta nu exista personal de specialitate din cauza si grija CJA. Pana cand nu vor fi indeplinite toate conditiile stricte de operare nu va venii pe Arad nici o cursa regulata de nicaieri. Asa ca d.nul Todor are dreptate avand in vedere ca este si pilot si stie ce vorbeste.
Dar cetateanul cu mult spirit civic din poza,precum si altii ca el,au facut vreun demers la organele abilitate sa cerceteze pe cei care au adus aeroportul in acesta stare?Ma refer la o plingere documentata corespunzator,care sa poata fi baza unor cercetari,sau se margineste la a da din gura,si efectul este zero,cum este si autorul !?
Aviatia e unul din sectoarele cu cele mai mari rate de crestere la nivel mondial. Noi avem un aeroport de traditie la Arad. Problema e ce facem cu el? Il facem praf ca sa fim la moda (“desteptii” graviteaza spre Timisoara, nu-i asa?) si pe placul vecinilor de la sud; sau il dezvoltam cu adevarat? In aproape toata Europa occidentala (si numai) sunt nenumarate exemplele in care pe o raza de 50-60 km coexista 2 aeroporturi. Unul dintre exemple al fi cel al aeroportului din Koln-Bonn care are foarte multe curse in ciuda faptului ca e situat la foarte mica distanta de Dusseldorf, unde exista un aeroport imens. (mult mai mare decat cel din Otopeni)
Iar bla,bla …blaa !Toata linea chiar di catelul meu stie ca Aeroportul din Arad nu face bani nici de salari ..Trebuie inchis si dl director si toti cei angajati poate cu pile din PNL odi gasesc o munca mai adevarata tot pe bani nostri decat sa tare frunze la caini ,pe bani nostri .Dar nu se intereseaza NIMENI Bravo Falca
De 15 ani aeroportul Arad e cam într-o pauză la zboruri, dar funcționează bine și e foarete rentabil . Cum ???? Salariile care nu sunt mici deloc, …. funcționează,,,,,,, sporurile,…… funcționează și ele, pensia specială…….funcționează, chiar dacă a fost o pauză. Deci aeroportul Arad funcționează și e rentabil, așa că la ce ne mai trebuie curse ?? stres, oboseală, riscuri………..
aeroportul arad este o vaca de muls de ani de zile pentru mafia portocalie falconistoida din primarie si din CJA.
numai pile politice angajati care nu fac nimic si directori incompetenti.
director este analfabetul mosneag, omul bun la toate, care dupa ce a falimentat CET acum este director la aeroport dupa ce a ocupat toate functiile din consiliul local si judetean. omul se vede ca este paralel nu a lucrat nimic pe cartea de munca, numai sinecuri politice.
aeroportul arad este spatiul de desfasurare a unor evenimente urat mirositoare organizate de firma burtosului obedient glad varga,
demisia toti scursurilor, nu mai bagati banii aradenilor in gaura neagra aeroport.
marinele demisia, tata, ca esti incompetent!!