NĂDLAC. Au trecut nouă zile de când cozi uriaşe de camioane, lungi de kilometri întregi, blochează banda de circulaţie din Nădlac, de pe DN 7. Controalele migăloase ale maghiarilor, anunţate inclusiv de Poliţia de Frontieră, au făcut ca şoferii de camioane să se alinieze în cozi uriaşe, aşteptând controlul. Numai că, la fel cum se întâmplă de obicei, cozile s-au întins în oraşul Nădlac. Pe lângă disconfortul general creat de camionagii, pe lângă gunoaiele pe care le lasă în urma lor, a apărut o nouă problemă. Iar, de această dată, cum se întâmplă tot timpul când sunt asemenea coloane uriaşe de camioane, cei care au de suferit sunt agenţii economici din zonă. Adrian Butunoi, administratorul unei spălătorii auto, ne-a adus la cunoştinţă faptul că o serie de afaceri, mai mari sau mai mici, sunt „puse pe butuci” de cozile interminabile din Nădlac. „Că vorbim de spălătorii auto, de staţiile de carburanţi, de parcări, de alte mici afaceri din zonă, toate sunt blocate de cozile de camioane. Nu se poate intra, nu se poate ieşi, nici în spălătorii, nici în benzinării, nicăieri”, spune Butunoi.
Acesta a precizat faptul că a contactat toate instituţiile care ar putea să facă un pic de ordine în oraşul de la vamă, dar nu a obţinut niciun rezultat. „Am luat legătura cu Prefectura, cu Poliţia, cu Primăria Nădlac să se caute o soluţie. Din păcate, nu am primit niciun rezultat pozitiv. Prefectul a venit în vizită, a văzut coada de TIR-uri şi a plecat”, a mai spus administratorul.
Chiar şi Primăria Nădlac a interpelat mai multe instituţii, în speranţa că va reuşi să identifice o soluţie favorabilă pentru agenţii economici care plătesc taxe şi impozite către administraţia de acolo. Dar nici reprezentanţii primăriei nu au reuşit să rezolve problema.
Soluţie simplă
Acelaşi Adrian Butunoi spune că soluţia pentru ca agenţii economici să poată să îşi reia activitatea ar fi una foarte simplă: staţionarea camioanelor în afara oraşului Nădlac. „Dacă Poliţia ar începe coloana imediat după indicatorul de ieşire din localitate, deranjul nu ar mai fi atât de mare”, spune administratorul. Acesta a mai adăugat că, dacă nu a reuşit pandemia să îi „omoare” cu totul, vor reuşi camionagiii.
Trimite articolul
XFrate dar esti chiar idiot dar cui dracului ii convine sa stea ore intrgi sa iti urmareasca tie afacerea il loc sa isi vada de drum sa duca marfa la destinatie???Bine ca nu propui sa se ia camionul si soferul sa stea la umbra nucului batran
-
Ho vito. Nu fa spume oligofrenasule. Omul are dreptate. Si pt ca esti putzoi si inca nu stii, te informez ca acum cativa ani camioanele erau oprite la intrarea in Nadlac. Politia rutiera comunica cu frontiera. Si astfel lasau grupuri de camioane sa treaca prin oras cand se elibera frontiera. De stat in asteptare oricum stai vito. Ca te tin ungurii nu romanii. Dar unii camionagii sunt ordinari daca ii lasi in oras. Blocheaza intrari pe strazi, intersectii etc mizand pe miserupism. Asa ca nu incerca sa faci plua mare cand esti un putzoi cu cas la gura.
-
Idiot cu tate Ai dreptate soferii de pe camioane nu sant oameni si trebuie tinuti in camp fara o toaleta,apa si altele pentru confortul tau.Dar daca nu ar fii ei ai manca,imbraca etc cea ce spui tu”Asa ca nu incerca sa faci plua mare”
-
Da ma, hai sa vedem cate bonuri au fost taiate atunci cand nu era coada? Hai sa stam asa pe ascuns si sa numaram cate camioane sunt spalate in fiecare zi si pt cate sunt batute in casa . Nu mai intra turcii sa vanda motorina sau? Ce asa mare stres? Daca prtidele faceau o politica in favoarea tarii, nu exista coada la nadlac, coada care este mai mare decat in 2006 cand nu eram membri UE.
Dar daca s-ar lua mai bine masuri pentru fluidizarea traficului si micsorarea timpului de stationare? Si transportul este tot o afacere sugrumata de acele cozi…
-
Dar astia inteligenti care au tot felul de comentari aiurite ca Afaceri sugrumate de coada de TIR-uri,disconfor al onorabililor cetateni ai localitati,mizeria lasata de soferii etc.Dar oare voi stiiti ca mai sant transporturi cu termene (zile,ora de livrare)au fost cazuri cand au fost trimisi la plimbare ca au ajuns cu intarziere,cu mizeria lasata cum ziceti voi cate gosuri de gunoi sant amplasate sau de cate ori pe an se mai si golesc?Si daca aveam parlamentari si guvernati care nu erau pusi numai pa capatuiala eram deja in Senghen si camioanele circulau pe banda libera pentru tari membre UE dar asa sant cozi mai mari ca inainte bine a si crescut volumul de transport
Afaceri sugrumate de camionagii? Nu tot dupa acesti camionagii faceti bani oare? Chiar credeti ca ii convine cuiva sa stea cu orele in coada? Cate cosuri de gunoi suntvpe marginea drumului ca sa nu mai arunce pe jos gunoaiele? Cate toalete? Sau camionagii sunt animale? Le trimiten in padure si cand vrem le dam drumul sa treaca frontiera? Alimentele care le puneti pe masa cine le transporta? Porumbeii voiajori? Hai sa si gandim putin cand scoatem ceva pe gura.
Ce vreți fraților, când le faci vânzare în magazine, ești bun, ca tu cumperi mult și nu iei pe caiet și nici nu te uiți la bani, când le vinzi motorina, ești bun, când îți speli mașina în spălătoriile lor lor improvizate și le dai o grămadă de bani pe o fleoscaiala, boierie, DAR, sa nu cumva sa te si vadă, nu? Pai hai ma nebunilor ca va trimitem banii prin western union și nu va mai deranjam cu prezenta, doar sunteți europeni și voi, ce dracu, aveți niște drepturi, nu fiți prosti. Și asa ca o curiozitate, ca eu sunt doar un simplu sofer, putoi, prost, vita, oligofren (cred ca ii place cum suna cuvântul ca sigur idiotu’ nici nu știe ce inseamna) îmi poate spune și mie jurnalistul asta de cct care a putut sa scrie asa articol de Pulitzer cam ce disconfort general creează un șofer de TIR?