UPDATE: Potrivit informațiilor noastre, “de vină” ar fi, pe de o parte, faptul că fiecare camion trebuie cântărit, lucru care determină creșterea timpului de așteptare. Un alt „factor” care a contribuit la formarea coloanei de camioane, joi după masa, la ieșirea din România, a fost producerea unui accident rutier petrecut pe teritoriul țării vecine, care a blocat traficul.
NĂDLAC. La frontiera Nădlac I, tot pe sensul de intrare, timpul de așteptare era de doar 30 de minute, în timp ce pe sensul de ieșire din România, la Nădlac II se aștepta 60 de minute, în timp ce la PTF Nădlac I, traficul se desfășura normal, timpul de așteptare fiind de doar 10 minute. Șoferii automarfarelor s-au arătat indignați că pierd vremea, din nou, așteptând să tranziteze granița.
Unul dintre conducătorii auto care aștepta joi după masa în coloană la frontiera Nădlac II ne-a scris: “Pe intrare în țară coada la camioane este de cel puțin 10 kilometri. Este bătaie de joc. Pe ieșire din țară, de asemenea, se întâmplă când avem și 15-20 kilometri. Pe lângă ce întâmpinăm în parcările din Europa, mai suntem umiliți și de ai noștri. Până când?”.
Trimite articolul
XNu înțeleg de ce nu se mai face o intrare valabila (un drum cu 2 benzi pe sens )pe la cenad .care sa duca drept în autostrada la Timișoara ca aceasta era intenția constr autostradei ,sa circule tirurile spre și la bucuresti.Ăsta era sensul sa înlocuiască in mare parte traficul din localitățile de pe DN7